Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Gerovės Gitanas bus Eutanazijos įstatymo iniciatorius ir suteiks galimybę kiekvienam valdžios nurašytam vyresnio amžiaus žmogui baigti oriai gyvenimą, kad netrukdytų jaunesniems. Neapykantos kultūra mūsų valstybėje labai aktyviai propaguojama.
Pilnos gatvės išviso neturinčių teisių,dviraciai,motoroleriai,pėstėji kuriė patys lenda mašinoms po ratais.
Reikėtų visus Liėtuvos gyventojus priversti lankyti eismo saugumo kursus net ir tuos kuriė neturi teisių o be kursų uždrausti išeiti į gatvę.
Ir gaunasi kažkoks debilizmas.
Reikėtų visus Liėtuvos gyventojus priversti lankyti eismo saugumo kursus net ir tuos kuriė neturi teisių o be kursų uždrausti išeiti į gatvę.
Ir gaunasi kažkoks debilizmas.
@Vaclovas
O vairuotojų paprašyti elgtis kultūringai, nes ne visi moka taip vairuoti transporto priemonę.
Kai autobusu stoteles nunesa jaunikliai kazkaip nera straipsniu apie patikras kas menesi iki 25 metu nors, veliau uztektu kas metai gal jei nera nusizengimu. Bet po 80metu galetu grazus zenklas atsirasti ant auto, kad ispeti jog vairuoja mates tu kilometru tiek, kad kitam net su lektuviais i turkija nepavyks tiek susukti....
@!!!
Bet vairuoti reikia kultūringai. Pvz. viešo transporto vairuotojai kaip elgiasi? Lekia, po to ant stabdžių kąla, tuomet stotelėje stovi. Atseit, pagal grafiką važiuoja. Nesilaiko saugaus atstumo nuo kitų transporto priemonių. Ir tuomet visi kiti kalti, tik ne jie, jog keleiviai susižalojo.
@Nesvarbu
Nes mes juk visi iš to pačio molio drėbti. Vaizduojama žmonėmis tik iš išorės, viduje pilni smarves ir puvesio.
@#Bronius.
Ne visi tokie patys. Žmogaus poelgiai priklauso ne tik nuo aplinkinių elgesio, bet ir nuo žmogaus kultūros.
@Nesvarbu
Ne tuo adresu.....
Neseniai gi rase kaip is afrikos vairuotoju priveze, o kiek ju paciu prilekusiu, net su nupiestomis teisemis bando policininkus suzaveti... O su verteju pagalba tiek asiliuku vadeliotoju uz vairo, kad nereikia stebetis.... O cia klausimas del amziaus.
Neseniai gi rase kaip is afrikos vairuotoju priveze, o kiek ju paciu prilekusiu, net su nupiestomis teisemis bando policininkus suzaveti... O su verteju pagalba tiek asiliuku vadeliotoju uz vairo, kad nereikia stebetis.... O cia klausimas del amziaus.
@!!!
Ne amžius įtakoja avaringumą. Vieni avarijas daro kasmet, o kiti nei karto per visus metus nebūna padarę. Jeigu nori avaringumą sieti su amžiumi, tai sveikatos patikra, visais atvejais, turėtų būti nemokama. Bet su sveikatos sistema dabar tiek problemų, kad tik privati medicina iš to pelnosi. Norint išsiimti pažymą, tenka mokėti. Vien tik kraujo tyrimas, akių patikra kainuoja 25. O dar klausimyno pildymas . Rimtos sveikatos patikros nieks neatlieka.
Manau, tai būtų galima diskriminacija dėl amžiaus, galimai pažeidžiamos žmogaus teisės.
Keli pensininkai masina issoko is 5-to garazo auksto? Keli diedukai supainioja(nuolatos) greicio ir stabdzio pedalus? Kiek senuku mina antra eile 40 km greiciu gerus 3 kilometrus, nors pirma eile laisva, nes matai reiks sukti i kaire bus sudetinga persirikiuoti is pirmos eiles? Keli pensininkai pamate kartonine dezute ant kelio mina stabdi lig dugno, sukeldami baisia situacija is galo vaziuojantiems? Ir nieko, niekam nekyla minciu, kad "silpnajai" lyciai, reiktu KASDIEN laikyti vairavimo teises.
@70-ečio sūnus.
O juk reakcijos is keliu problemos, damu, tikejausi veliau. Nemaniau, kad taip greit sureaguos:DDDDDDDDDD.
@70-ečio sūnus.
koks procentas moterų sukelia mirtinas avarijas?
@70 tės dukra
-statistika - aukščiausia melo rūšis.Nes žurnaliūgos nuolat ja manipuliuoja:gali būti proc. nuo vairuojančių to amžiaus žmonių,gali būti nuo vairavimo teise turinčių,bet ne važiuojančių ir t.t.
Gali būti avaringumas nuo visų amžiaus grupių ar pagal atskirus mašinų modelius ;-D
PVZ. piemenų taip mėgstamų ir kasdien daužomų BMW....
Gali būti avaringumas nuo visų amžiaus grupių ar pagal atskirus mašinų modelius ;-D
PVZ. piemenų taip mėgstamų ir kasdien daužomų BMW....
Manau geriausiai i tai gali pasakyti draudimas. Jie veda statistika. Manau, kad pasiekus 20 m. amžių kasmet. O pasiekus 70 teisės gali būti iki mirties.
@Draudimas
Draudimas tikrai pasinaudos įmoką padidins 150-250%
Senolis...didžiausia problema keliuose.Nebelieka problemų kelių kokybei, painūs ženklinimai.Nesutvarkius dviratininkų ir paspirtukų takų, paleista jų minia į eismą...be taisyklių.Jei dar vienas vyresnis nuvažiuos ne pagal gudrų ženklą, tai prieš jį bus sekantis streikas po kultūros ministro Ignoto ....
Diskriminacija vyresnių žmonių kaip ir visur manau ar 40 merų ar 80 žinios tos pačios kaip visada ieškot kaip pasipelnyti papildomai !!!
kelininkai remontuoja kelią tie 9 fortu, Kaune, ir kaip tikri gumagalviai greitį apriboja iki 70, o visi lekia minimum 80. O galėtų būti tik 50
statistika baisi jaunu vairuotoju atzvilgiu o ne senjoru kuriu patirtis vairuojant jaunimui kaip iki menulio ,kitas reikalas grieztinti sveikatos patikras , paskaitai ir pagalvoji jau ir cia masto kaip pasidaryti pinigu is vyresnio amziaus zmoniu ,na tikrai kazkas tokiems sumanytojams su protu negerai ,mano teta amerikoje 94ir dar vairuojanti ,ji net neisivaizduoja kaip jai reiketu be masinos nuvaziuoti pas mylima proanuki ,uz 60kilometru ,o galetu nuvezti ir vaikai ,bet ji nori ir gali pati netrukdant dirbanciu vaiku ,vaikaiciu ,tai gal musiskiams protuoliams reiketu pasidometi kitu saliu pavz o ne,prabudus is sapnu kelti tokius klausimus .lyg nebutu valstybeje ,ypac siuo metu politiskai ekonomiskai svarbesniu.?
@Mykolas
Kiek procentų nuo vairuojančių žmonių yra senjorų ir kiek jaunų žmonių? Statistika tu statistika.
@Mykolas
Sumanytojams su protu tai viskas gerai ,o blogai tai su besaikiu godumu.
@Mykolas
nepagalvojote, kad yra vienišų vyresnio amžiaus žmonių, tokių, kurie neturi vaikų. Pas ką jie prašys?

„Klausimas yra atviras“: pasiekus tokį amžių vairuotojo teises reikėtų laikyti iš naujo?