„Kelmės pieninė“ pradeda specializuotis gaminti tik varškės produktus, todėl atsisakys visų kitų. Įmonė užsibrėžusi patenkinti 25 proc. Lietuvos varškės poreikio. Konkurentai mano, jog tai pasiekti bus sunku, rašo „Verslo žinios“.
„Specializacija – ilgalaikė mūsų strategija, jau ketverius metus analizavome rinką ir kryptingai investavome. Pasirinkome varškės produktus, nes jų paklausa didėja, keičiasi žmonių vartojimo įpročiai, jie mieliau renkasi šiuolaikiškesnius produktus. Būsime specializuota įmonė su aiškiais tikslais ir produktais“, – sako Svajūnas Sipavičius, „Kelmės pieninės“ generalinis direktorius.
Šiemet įmonė planuoja pasiekti 72 mln. Lt apyvartą, pernai buvo 52,8 mln. Lt.
„Noras užimti 25 proc. Lietuvos rinkos pagirtinas, tačiau nemanau, kad lengvai pasiekiamas, nes žmonių perkamoji galia didėja ir jie renkasi platų asortimentą, kokybę. Tačiau šis „Kelmės pieninės“ žingsnis rodo, kad jie pasirengę konkuruoti“, – sako Julius Kvaraciejus, „Pieno žvaigždžių“ valdybos pirmininkas ir vienas iš didžiausių akcininkų.