Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
kad šįryt G. Alijeva aukštielninka apsikakojo...
Techninės priežastys VNO nusileisti neleido, bet sugrįžus į HEL, nusileisti leis...
Bukas ir bukesnis paaiškinimas... :)))
Bukas ir bukesnis paaiškinimas... :)))
@Ahaa
Paaiskinsiu durneliui. Nusileisti leidzia bet tai sprendzia igula ka daryti. Nusileidus vilniuje jei suomiu kompanija neturi mechaniku tai reikes atsivesti mechanikus po to isaiskes kad reikia daliu tai jiems geriau passiskraidinti lektuva pas save kur turi mechanikus ir detaliu. Aisku ar dar aiskiau išdestit .
@Ahaa
Lėktuvui nusileidus jį reikia suremontuoti.Helsinkyje visa Finair techninė bazė, Vilniuje tik keli technikai. O leistis , vis tiek, kažkur reikia. Matomai problema ir buvo leidimosi procese
@Ahaa
aš skridau šiuo reisu. Lietuvoje negalėjo nusileisti dėl to, kad vėliau jis tiesiog nebepakiltų, nes techninis gedimas buvo toks, kuris reikalauja remonto savo bazėje. Suomijoje jis leidosi rankiniu būdu. Mes klausėme stiuardesės, kodėl nesvarstė artimesnių oro uostų, tai ji paaiškino kad toks kompanijos sprendimas. Vadinasi kompanijai pigiau sumokėti kompensacijas keleiviams, nei remontuoti orlaivį ne savo bazėje.
@Ahaa
na tai orlaivio taisymas, nesant bazės VNO, kur kas daugiau kainuos, nei grįžimas su visom kompensacijom
Nepasitiki lietuvišku avia servisų, savo elnius pasuko atgalios, netikeliai mes esame, tik visiems skųstis ir dejuati mokame, kad vis kaimynai skriaudzia
@Babune
tamsta esat debilūnė, o ne kokia ten babune, nors babunas irgi visai galit būti...
@Babune
o tie suomiai/finai tai tau tinka

Keleivinis lėktuvas Vilniuje taip ir nenusileido: pasuko atgal į Suomiją