Kavinių tinklo „Coffee Inn“ įkūrėjas Nidas Kiuberis „Žinių radijui“ papasakojo, kaip sunku buvo pirmaisiais verslo įkūrimo metais. Su kitais dviem partneriais, prieš įkuriant verslą, N. Kiuberis dirbo reklamos agentūroje, tuo metu išgyvenusioje pakilimą. Tad išeiti nelabai norėjosi, o dar ir pinigų laisvų naujam verslui nebuvo, bet jie pasiryžo:
„Neturėjome didelių sąskaitų banke arba palikimų, turtingų pusbrolių ar dėdžių. Reikėjo nusimauti kelnes – ką daugiau. Reikėjo eiti į banką, jie patikėjo visokiomis istorijomis, kad buto įrengimui reikia daugiau pinigų. Truputį pagudrauji ir gauni daugiau pinigų. Rizikos laipsnis aukščiausias – verslą stačiau rizikuodamas būsto paskola, ją pasididinęs“, - laidoje „Radioaktyvūs. Pats sau bosas“ sakė N. Kiuberis.
Jis pasakojo, jog, nors būti asmeniniame bankrote neteko, tačiau klausimų, už ką būsimą žmoną nusivesti pietų, N. Kiuberiui pirmaisiais verslo metais kilo. Visgi pažiūrėjus kūrybiškai, viskas susitvarkydavo.
„Coffee Inn“ verslas sekasi, anot jo, nes įkūrėjai sprendė aiškią problemą Lietuvoje:
„Nesiseka tie verslai, kurie sprendžia problemą, kurios iš tikrųjų nėra. Mes visų pirma išsigryninome labai aiškią ir visuotiną bėdą: Lietuvoje kavos išsinešimui vystymo kultūros nėra“, - sakė jis.
Pasak N. Kiuberio, „Coffee Inn“ veiklos modelis buvo labai aiškus, be to, įkūrėjai buvo smarkiai įsikibę savo pamatinių idėjų ir nesileido blaškomi sunkiais momentais kažką greitai pakeisti:
„Pavyzdžiui, vieni tiekėjai sako: „Mes jums galime labai greitai ir skaniai paruošti sušių prie kavos. Gal galėtumėte sušiais prekiauti?“ Jei tu aiškiai įsivaizduoju, kokį „Coffee inn“ matai prieš akis, tai tu aiškiai sušių ten nematai“, - sakė jis.
N. Kiuberis sakė, kad jam yra svarbu, kad versle matytųsi siela:
„Suprantu, kad tai kartais atrodo sunkiai suderinama, bet smagu, kad iš verslo sklinda žmogiškumas“, - kalbėjo N. Kiubris.
Parengė Ieva Kazlauskaitė