REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo praėjusių metų rugpjūčio 1-osios Kaune startavo sustojimai „pagal pareikalavimą“ – išlipti iš viešojo transporto norintys keleiviai turi spausti „stop“ mygtuką. Vis dėlto, viešuoju transportu pasinaudojęs kaunietis Mantas teigia, kad realybė – visai kitokia.

Nuo praėjusių metų rugpjūčio 1-osios Kaune startavo sustojimai „pagal pareikalavimą“ – išlipti iš viešojo transporto norintys keleiviai turi spausti „stop“ mygtuką. Vis dėlto, viešuoju transportu pasinaudojęs kaunietis Mantas teigia, kad realybė – visai kitokia.

REKLAMA

Penktadienį keliskart autobusu važiavęs vyras tikino nesupratęs, ar Kauno viešajame transporte tvarka vėl yra pasikeitusi. Mat, pasak jo, vairuotojai sustojo visose stotelėse net ir nepaspaudus „stop“ mygtuko.

„Retai tenka naudotis viešuoju transportu, bet, kaip suprantu, su „stop“ mygtuku tvarka vėl pasikeitė? Kiek pamenu, anksčiau rašėt, kad ne visose stotelėse stos autobusai, kad reikės spausti „stop“ mygtuką tam, kad sustotų. Šiandien teko keliauti – stoja visose stotelėse ir nereikia „stop“ mygtuko spausti, ir taip sustoja“, – savo kelionių patirtimi dalijosi kaunietis.

Vyras taip pat atkreipė dėmesį ir į švieslentes, kuriose, anot jo, pateikiama informacija apie atvykstančius autobusus/troleibusus yra ne visai tiksli.

REKLAMA
REKLAMA

„Tos laikų lentos kažkaip įdomiai veikia, sakyčiau. Vienu metu rašo, kad liko šešios minutės, po kelių sekundžių jau aštuonios minutės. O jeigu po minutės, tai kažkaip ta minutė, sakyčiau, labai ilgai eina.

REKLAMA

Nežinau, kokiu čia principu tą laiką skaičiuoja, bet keista, kai nuo aštuonių iškart iki šešių minučių ir net septynių nebuvo“, – pastebėjimus žėrė kaunietis Mantas.

„Kauno autobusų“ viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ patikino, jog tvarka viešajame transporte liko nepakitusi. Keleiviai iš transporto priemonės yra išlaipinami paspaudus raudonus „stop“ mygtukus, esančius transporto priemonių viduje.

„Jei STOP mygtuko nei vienas keleivis nepaspaudė – vairuotojas įvertina, ar yra laukiančių keleivių stotelėje, ir pats priima sprendimą sustoti ar ne, užtikrindamas, kad nei vienas laukiantis keleivis nebūtų paliktas. Šiuo atveju – galbūt vairuotojas pamatė atbėgantį ar už stotelės pasislėpusį keleivį ir nenorėdamas rizikuoti, stotelėje sustojo“, – komentavo G. Makūnaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Kauno autobusų“ atstovės, įvedus naują keleivių įlaipinimo/išlaipinimo tvarką, keletą mėnesių buvo stebėta situacija, analizuotas sustojimų dažnumas ir stotelės, kuriose keleiviai įlipa/išlipa retai. Atsižvelgiant į tai, periodiškai keičiami maršrutų išvykimo laikai – trumpinamas maršrutų reisų laikas, o tai reiškia, kad kelionės tikslą keleiviai pasiekia greičiau.

Taip pat, anot G. Makūnaitės, keleiviai „stop“ mygtukų naudą vertina teigiamai. Kadangi „Kauno autobusai“ skundų gauna vis mažiau, tikėtina, kad keleiviai prie naujosios tvarkos jau priprato.

„Nestojant kiekvienoje stotelėje, vasarą į transporto priemonių vidų mažiau patenka karšto, o žiemą – šalto oro. „Stop“ mygtukų naudojimas taip pat leidžia minimaliai sumažinti kuro sąnaudas. Vairuotojai taip pat šios naujovės laukė – dažnai kildavo klausimų, kam stoti stotelėje, jei nėra įlipančių ar išlipančių keleivių?“ – dėstė „Kauno autobusų“ atstovė.

„Kas vyksta Kaune“ pasiteiravus apie galimus netikslumus autobusų stotelėse esančiose švieslentėse, G. Makūnaitė teigė, kad jose informacija yra pateikiama realiuoju laiku – jei autobusas/troleibusas patenka į eismo spūstis, sustoja prie šviesoforo ar vėluoja dėl kitų priežasčių, atvykimo laiko svyravimai matomi švieslentėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų