Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Llabai džiaugiuosi, kad apie tai kalbama. Neseniai ir man teko panaši situacija. Įsigijau prekę su nuolaida, tačiau prie kasos kaina buvo didesnė. Paklausus kasininkės, paaiškėjo, kad sistema dar nebuvo atnaujinta. Laimei, skirtumą grąžino. Tai tikrai kelia klausimų apie prekybos tinklų atsakomybę ir pirkėjų teises. Svarbu žinoti, kad pirkėjas turi teisę mokėti tą kainą, kuri nurodyta lentynoje. Džiaugiuosi, kad šis straipsnis skatina daugiau žmonių atkreipti dėmesį į tokias situacijas ir ginti savo teises.
Linksma
Visose parduotuvėse tas pats, bet Maximoje anksčiau buvo geriau, dabar tikrai situacija blogėja....
taiko lidlas ten pastoviai kainos didesnes kasoje nei rasoma lidlas tiesiog yra sukciu krautuve buna raso 2 kainas o kasoje moki tik didesne kaina
rusu mentalitetas , darbuotojai cholopai
rusu mentalitetas , darbuotojai cholopai
pas maksima

Skaitomiausios naujienos




Į viršų