„Šiuo metu mūsų paklausa – beribė. Galėtume turėti nors ir milijoną prenumeratorių – svarbiausia, kad su mumis koja kojon suspėtų ir reklamos davėjai“, - skamba kaip kiekvieno leidėjo svajonė, tačiau panašu, kad tai yra JAV leidžiamo žurnalo apie alų „Draft“ savininko kasdienybė.
Tuo metu, kai JAV laikraščiai ir žurnalai bankrutuoja arba prašo apsaugos nuo bankroto, Austinas Wilsonas galvoja, kaip susitvarkyti su augančiu jo žurnalo populiarumu. Alus – bene labiausiai JAV mėgstamas gėrimas, o ekonominės krizės akivaizdoje žmonės dažniau atsakymo ieško butelyje – toks yra vienas iš spėjimų, kodėl „Draft“ šiuo metu yra toks sėkmingas.
„Draft“ yra pirmasis A. Wilsono leidybos projektas. Aistringas alaus mėgėjas, ilgą laiką dirbęs nemėgstamą teisininko darbą didelėje kompanijoje, po 2006-ųjų metų alaus šventės Denveryje nusprendė mesti savo karjerą ir daryti tai, kas jam labiausiai patinka – leisti žurnalą apie alų.
„Draft“ šiuo metu turi daugiau nei 200 tūkst. prenumeratorių, dar 70 tūkst. numerių parduodama įvairiose prekyvietėse. Žurnalo kaina – 4,99 JAV dolerio.
„Nestabiliais ekonominiais laikais, tokiais kaip šie, žmonės stengiasi šlietis prie tų grupių, su kuriomis jie labiausiai save tapatina. Alus yra darbo žmogaus gėrimas, o kas gi dabar labiausiai nukenčia, jei ne darbo žmonės. Matėme daugybę žurnalų, kurie stengėsi rašyti apie viską ir visiems įtikti – kur jie dabar?“ - retoriškai klausė Misisipės universiteto profesorius Samiras Husni.