Tradicinėje žurnalistų ir ryšių su visuomene specialistų šventėje „Paparazzi 2009“ įvertintas ir Lietuvos televizijos darbas.
„Publicum“ komunikacijos įmonių grupė surengė tradicinę žurnalistų ir ryšių su visuomene specialistų šventę „Paparazzi 2009“, kurios metu specialiomis nominacijomis įvertinti svarbiausi 2009 metų įvykiai ir reiškiniai Lietuvos žiniasklaidoje.
„Publicum" komunikacijos įmonių grupės požiūrį į Lietuvos žiniasklaidą praėjusiais metais įprasmino „vieno panorėjusio likti nežinomu lietuvių liaudies meistro“ sukurtos stilizuotos šių metų simbolio – tigro pėdos skulptūrėlės.
„Paparazzi 2009" nominacijų nugalėtojai:
Už drąsą – dienraščiui „Lietuvos rytas“, nes kritikuoti bankus, kai bankas yra didžiausias laikraščio akcininkas, yra mažų mažiausiai drąsu.
Už „Žalgirį“ – dienraščiui „Respublika“, visokeriopai remiančiam „Žalgirio“ krepšinio klubą ir gaivinančiam „Žalgirio“ dvasią.
Už sėkmės formulę – savaitraščiui „Laisvalaikis“, pasidalinusiam „Olialia" išmintimi: „Jei žmogus gražus, protą galima nusipirkti“.
Už draugystę – televizijoms TV3 ir LNK, kurios draugiškai dalinasi laidų formatais ir auditorijomis.
Už gerumą – žurnalui „Žmonės“, kuris pateikia beveik vien teigiamą informaciją, kai dauguma visur mato blogį ir intrigas.
Už kitokią tiesą – Lietuvos tinklaraštininkams, už kitokią tiesą ir visuomenės įvertinimą. Interneto blog'ai tampa vienu patikimiausių informacijos šaltinių.
Už išlikimą – LTV, už išlikimo pamokas pasaulyje, kuriame vyrauja skolos, reitingai ir politikai.
Metų paparacas – prizas atiteko naujienų agentūros ELTA fotografui Dainiui Labučiui, kurį už nugalėtoju išrinko „Paparazzi 2009“ dalyviai, vertindami renginio metu eksponuotą nuotraukų parodą.
Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šeštą kartą surengta šventė „Paparazzi“ jau tapo tradicine Lietuvos žiniasklaidos gyvenime ir „Publicum“ grupė rengs ją toliau – kiekvienų metų pradžioje.