Skrydžių bendrovių pajamos iš papildomų paslaugų – nuo bagažo mokesčių iki prekybos lėktuve ir kelionių draudimo per pastaruosius trejus metus gerokai išaugo, teigiama “CarTrawler” ir “IdeaWorksCompany” atliktame tyrime. 2013 metais oro linijos iš šių paslaugų jau uždirbo 42,6 mlrd. JAV dolerių arba 20 proc. daugiau nei 2012-iais ir 90 proc. daugiau nei 2010 metais.
Bendrovių tyrime dalyvavo 223 viso pasaulio oro linijos, pateikusios duomenis apie pajamas iš papildomų paslaugų.
Skrydžių bendrovės “viskas įskaičiuota” bilietų pardavimo modelio atsisakė praėjusį dešimtmetį ir perėjo prie pigesnių bilietų, kurie keleiviui garantavo tik kiek daugiau nei garantuotą vietą lėktuve. Kasmet lėktuvais keliauja vis daugiau žmonių, tad tikėtina, kad pajamos iš papildomų paslaugų tik augs, ypatingai dėl to, kad kompanijos klientams pasiūlys didesnį papildomų paslaugų pasirinkimą.
Šiandien oro linijos ne tik konkuruoja dėl keleivių kiekio, bet ir dėl to, kiek daug sugebės jam įsiūlyti taip išpučiant kelionės biudžetą”, - qz.com sakė “CarTrawler” vykdomasis direktorius Mike’as McGearty’is.
Tyrimo išvadose nurodoma, kad vien septynios JAV oro linijos šiemet iš papildomų paslaugų uždirbs 14,3 mlrd. JAV dolerių. Didžiausias pajamas gaus: “Alaska Airlines”, “American”, “Delta”, “Hawaiian”, “Southwest”, “United” ir “US Airways”.
Skaičiuojama, kad šiais metais iš papildomų paslaugų viso pasaulio oro linijos gaus apie 9 proc. visų savo pajamų – kone trigubai daugiau nei gavo prieš trejus metus.
Teigiama, kad daugiausiai iš to pasipelnys pigių skrydžių bendrovės, kuriose pajamų dalis iš papildomų paslaugų siekia net 20 proc.