• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Singapūro technologijų bendrovė Agency for Science, Technology, and Rese arch (A*Star) sukūrė technologiją skaitmeniniams lauko reklamos stendams, kuri atpažįsta žmogaus lyti ir amžių.

REKLAMA
REKLAMA

A*Star naują sistemą pristatė Singapūre vykstančioje parodoje CommunicAsia 2009. Bendrovė įsitikinusi, kad sistema geriausią pritaikymą rastų valdyti skaitmeninius reklaminius stendus. Tokiu būdu galima būtų tam tikrą reklamą rodyti tik tam tikro amžiaus ir lyties vartotojams. Be to, sistema fiksuos, kiek laiko žmogus praleidžia skaitydamas reklamą.

Teisingumo dėlei reikia pridurti, jog Sony jau naudoja panašią sistemą kai kuriuose savo fotoaparatuose atpažinti vaikų veidus nuo suaugusiųjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų