Pasaulinės ryšių su visuomene bendrovės „Weber Shandwick“ atlikta apklausa parodė, kad reputacijos valdymas internete yra vienas pagrindinių bendrovių vadovų rūpesčių. 60 proc. apklausos dalyvių teigė esantys susirūpinę tuo, kad jų vadovaujamų įmonių reputacija yra pažeidžiama virtualioje erdvėje.
„Verslo lyderiai turėtų būti ypač susirūpinę kompanijų reputacija internete. Žalos gali padaryti tokie paprasti dalykai, kaip darbuotojų skundai socialiniuose tinkluose ar ne ten, kur reikia, nukeliaujantys elektroniniai laiškai“, - sakė apklausą organizavusios bendrovės atstovės.
Tyrime dalyvavo daugiau nei 700 bendrovių vadovų. Net 66 proc. jų teigė nežinantys, ką jų darbuotojai apie įmonę diskutuoja internete. Tyrimo išvadose teigiama, kad šiomis dienomis, kai daugėja atleidimų, tokią informaciją žinoti yra ypač svarbu.
87 apklausoje dalyvavę vadovai prisipažino bent kartą išsiuntę elektroninį laišką ne tam adresatui.