• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koncernas „Ford“ švenčia – vienoje iš gamyklų gimė „EcoBoost“ šeimos variklis, pažymėtas skaičiumi 2 000 000. Du milijonai „EcoBoost“ variklių buvo pagaminti vos per ketverius metus nuo 2009-ųjų. Dėl augančios paklausos jų gamybos apimtys nuosekliai didėjo ir šiuo metu per mėnesį pagaminama jau 100 tūkstančių vienetų.

REKLAMA
REKLAMA

„Ford EcoBoost“ generuoja įspūdingą galią sunaudodamas nedaug degalų, todėl nereikia stebėtis, kad toks derinys sužavėjo klientus visame pasaulyje. „EcoBoost“ tapo magnetu, kuris pritraukia koncernui vis naujus pirkėjus – mums tenka tiesiog prisitaikyti prie augančios paklausos“, – pažymėjo „Ford“ viceprezidentas Joe Bakaj.

REKLAMA

Jubiliejinis 2 litrų darbinio tūrio variklis buvo įmontuotas į miesto visureigį „Ford Escape“ (Europoje žinomu „Kuga“ vardu), nuriedėjusį nuo konvejerio Liusvilio gamykloje JAV.

„EcoBoost“ technologija derina nedidelio darbinio tūrio ir matmenų variklio bloką, turbopripūtimą, tiesioginį degalų įpurškimą ir kintamų fazių vožtuvų valdymo sistemą. Visa tai virsta didele galia ir nedidelėmis degalų sąnaudomis.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu siūlomas vieno litro darbinio tūrių trijų cilindrų, 1,5; 1,6 ir 2 litrų ketveriukės bei 3,5 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų variklis. Iki šių metrų pabaigos „EcoBoost“ šeima varys apie 80 proc. visų pagaminamų „Ford“ automobilių.

Europoje išskirtiniu populiarumu išsiskiria 2012 ir 2013 geriausiu pasaulyje išrinktas trijų cilindrų „litras“. Būtent šio variklio poreikis verčia dvigubai didinti jo gamybos pajėgumus Kelno mieste esančioje gamykloje. Plėtra leis gaminti po daugiau nei 1000 variklių per dieną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„EcoBoost 1.0L“ montuojamas į 5 Europos rinkai siūlomus modelius, o iki 2014 metų modelių gamą ketinama išplėsti iki 11. 2013 metais trijų cilindrų variklis buvo montuojamas į 43 proc. parduotų B-MAX, 32 proc. „Focus“, 26 proc. „Fiesta“ ir 24 proc. C-MAX ir „Grand C-MAX“.

REKLAMA

1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ montuojamas į sportinę „Fiesta ST“ modifikaciją, o 2 litrų variklis – į karštąjį hečbeką „Focus ST“. Įdomu, kad 1,6 litro variklis sparčiai populiarėja tarp miesto visureigio „Ford Kuga“ pirkėjų – tame segmente, kuris paprastai renkasi automobilį su dyzeliniu varikliu.

REKLAMA

Kelno gamykla gamins „EcoBoost 1.0L“ ir Amerikai, kur „Ford Fiesta“ šiemet taps pirmuoju automobiliu varomu trijų cilindrų varikliu Jungtinių Valstijų rinkoje. Manoma, kad jis taps ir taupiausiu ne hibridiniu automobiliu JAV.

Įdomu, kad net 90 proc. JAV rinkoje parduodamų „Ford Escape“ yra su „EcoBoost“ serijos varikliais. Tokius variklius užsako 50 proc. „Fusion“ ir 42 proc. F serijos pikapų pirkėjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Koncernas taip pat ketina investuoti 200 mln. JAV dolerių gamyklos Klyvlande plėtrai. „EcoBoost“ gamybą čia ketinama pradėti jau kitąmet.

„EcoBoost“ varikliai sparčiai populiarėja ir Azijoje bei Ramiojo Vandenyno regione. Čia jų paklausa per metus padidėjo net 202 proc., įskaitant ir 189 proc. išaugusį pardavimą Kinijoje.

Šioje šalyje netrukus turėtų būti pradėta „EcoBoost 1.0L“ variklio gamyba 500 mln. JAV dolerių kainavusioje Čangano gamykloje.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų