„Dabar jau galime teigti, kad praėjusių metų strategija – pritraukti unikalių ir prabangių prekių ženklų parduotuves ir atnaujinti parduotuvių bei restoranų koncepcijas – pasiteisino, – sako mados ir stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Šiais metais tikimės dar geresnių rezultatų, nes pernai kai kurie nuomininkai rekonstravo savo prekybos plotus, tad buvo etapų, kai jų apyvarta nebuvo generuojama“.
Baigiantis 2012-iesiems centro išnuomotumo rodiklis siekė beveik 100 proc. Čia atidarytos 8-ios naujos parduotuvės, priklausančios tokiems visame pasaulyje žinomiems mados vardams kaip „Marella“, „Penny Black“, „Strellson“, „Coccinelle“, „Karen Millen“, „Max&Co“, „Façonnable“ bei įkurta populiarių mados ženklų gaminiais prekiaujanti „Aprangos galerija“. Be to, 2012 m. atnaujintos 4 parduotuvės, atidaryta 1500 kv.m. mažmeninės buities technikos ir elektronikos prekybos lyderės Vakarų Lietuvoje „Technorama“ parduotuvė, atviros virtuvės principu veikiantis šviežio greito maisto restoranas „Park". Pernai „Europoje“ apsilankė beveik 4 mln. pirkėjų.
Pasak G. Urnevičienės, pagrindinis tikslas 2013-iems – toliau stiprinti savo poziciją ir nišą miesto rinkoje, didinant centro patrauklumą pirkėjams ir potencialiems bei esamiems nuomininkams: „Liksime ištikimi stilingiems ir teikiantiems dėmesį kokybei klientams, todėl ir toliau siūlysime nevienadienės vertės prekes bei paslaugas“.
Mados ir stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m. centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.