Vadovai nuolat susiduria su išorės spaudimu – pateisinti akcininkų lūkesčius, pasiekti iškeltus tikslus, motyvuoti save ir komandos narius. Nuolatinių pokyčių aplinkoje atsakomybės funkcijos organizacijose tampa vis mažiau apibrėžtos, darbo krūvis ir reikalavimai auga. Atsiranda pasitikėjimo savimi stoka, įvairios baimės, pasipriešinimas naujiems darbo metodams ir iššūkiams.
„Progresyviai augantys reikalavimai ir darbo krūvis – sąlygos, kuriomis šiuo metu dirba vadovai. Jiems tenka nuolatinė „pareiga“ motyvuoti save ir kitus, valdyti emocijas, pozityviai ir kūrybiškai mąstyti. Emocinis intelektas tampa itin svarbus, norint sėkmingai vadovauti ir apskritai dirbti šiuolaikinėse įmonėse“, – sako organizacijų psichologė ir konsultantė Aistė Mažeikienė.
Emocinis intelektas (EQ) rodo asmens sugebėjimą atpažinti savo ir kitų emocijas bei adekvačiai reaguoti, valdyti jas. Emocinis raštingumas svarbus vadovo darbe: pažindamas kitus žmones, jis gali sužadinti reikiamas emocijas, sustiprinti motyvaciją, užtikrinti efektyvų darbo organizavimą ir mikroklimatą, teigia ekspertai.
Apie emocinės kompetencijos svarbą organizacijos viduje ir išorėje konsultantė A. Mažeikienė papasakos seminare „Vadovo emocinė kompetencija ir jos įtaka įmonės sėkmei“. Renginys skirtas įmonių, organizacijų ir jų padalinių vadovams.
Seminaras vyks liepos 17 d. Trakuose. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.
Apie Vilniaus konferencijų centrą
Vilniaus konferencijų centras (www.vcc.lt) – verslui skirtų projektų organizatorius. Kompanija savo iniciatyva ir klientų užsakymu rengia konferencijas bei seminarus, kurių tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.