REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien Estijos logistikos ir pašto paslaugų bendrovė „Eesti Post” pristatė naują bendrovės prekės ženklą „Omniva“. Jis bus naudojamas visose trijose Baltijos šalyse ir užsienio rinkose ir pakeis „Eesti Post“ priklausančių logistikos paslaugų ir verslo operacijų įmonių prekės ženklus. Lietuvoje „Omniva“ taps devynerius metus rinkoje veikianti logistikos paslaugų bendrovė „Unipakas“ ir jos valdomas „Post24“ savitarnos siuntų tinklas.

REKLAMA
REKLAMA

„Sprendimą keisti bendrovės prekės ženklą priėmėme išaugę iš Estijos vidaus rinkos ir tapę tarptautine Baltijos šalių siuntų ir logistikos kompanija. Lietuvoje ir Latvijoje įsteigėme savitarnos siuntų terminalų tinklą „Post24“, įsigijome logistikos bendrovę „Unipakas“. Visose trijose Baltijos šalyse turėjome daugiau nei dešimt skirtingų prekės ženklų, todėl ieškojome vienijančio tarptautinio pavadinimo“, – teigė Aavo Kärmas, „Eesti Post“ valdybos pirmininkas. Bendrovės investicijos į prekės ženklo keitimą ir paslaugų tobulinimą siekia 69 tūkst. litų (20 tūkst. eurų).

REKLAMA

Valdybos pirmininko teigimu, daugiau nei dvidešimt metų rinkoje veikiančios bendrovės pavadinimas daugelio vietinių gyventojų Estijoje vis dar buvo siejamas tik su įprastomis pašto paslaugomis. Šis požiūris nebeatitiko bendrovės užsibrėžtų strateginių verslo planų ir teikiamų paslaugų spektro.

Šią vasarą prekės ženklas „Omniva“ bus palaipsniui įvestas į Estijos, Latvijos ir Lietuvos rinkas. Iki šiol naudotas bendrovės „Eesti Post“ pavadinimas išliks tik Estijoje, čia jis bus naudojamas įprastinėms pašto paslaugoms ir šalyje veikiantiems pašto poskyriams ženklinti. „Eesti Post“ yra didžiausias pašto paslaugų teikėjas Estijoje, prisidedantis prie šių paslaugų sektoriaus vystymo ir atnaujinimo.

REKLAMA
REKLAMA

„Per pastaruosius kelerius metus „Eesti Post“ labai pasikeitė. Iš įprastų pašto paslaugų bendrovės tapome tarptautiniu logistikos partneriu Baltijos šalyse ir už jos ribų. Per šį laikotarpį mūsų paslaugų spektras išaugo kelis kartus, todėl dabar savo klientams galime pasiūlyti visus logistikos sprendimus iš vienų rankų. Netrukus omnikanalo (angl. „omnichannel“) logistikos sprendimus pasiūlysime ir Lietuvoje“, – kalbėjo A. Kärmas.

Pasak jo, bendrovė jungia visas skaitmenines ir fizines logistikos valdymo operacijas, kurios suteikia galimybę vartotojams gauti informaciją ir prekes. Todėl sėkmingai veiklai už Estijos sienų bendrovei reikalinga nauja rinkodaros strategija bei tarptautinis vardas, kuris nebūtų siejamas tik su viena šalimi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visose trijose Baltijos šalyse bendrovė naudos vieną prekės ženklą. Jis sustiprins ryšius tarp dukterinių kompanijų, supaprastins bendradarbiavimą su skirtingose šalyse dirbančiais kolegomis, o klientai ir partneriai naudosis tarptautinės bendrovės logistikos paslaugų patirtimi ir verslo vystymo sprendimais.

„Eesti Post“ į Lietuvos rinką įžengė 2012 metais, kai oficialiai pristatė dukterinės įmonės „Post24“ savitarnos siuntų terminalų tinklą. Visą parą veikiantys terminalai yra įrengti 19-oje Lietuvos miestų, iš viso veikia 44 terminalai. Baltijos šalyse bendrovei priklauso 167 „Post24“ savitarnos siuntų terminalai. Tų pačių metų pabaigoje Estijos logistikos ir pašto paslaugų bendrovė įsigijo vieną didžiausių logistikos ir skubių siuntų įmonių Lietuvoje – UAB „Unipakas“. „Eesti Post“ apyvarta per 2013 metus sudarė 193,3 mln. litų (56 mln. eurų), grynasis pelnas siekė 7,9 mln. litų (2,3 mln. eurų).

Estijos valstybinėje įmonėje „Eesti Post“ dirba 2503 darbuotojai. Estijos pašto įmonių grupę sudaro motininė bendrovė „Maksekeskus Ltd.“ ir jos dukterinės įmonės: Lietuvos įmonė UAB „Unipakas“, teikianti logistikos paslaugas ir valdanti „Post24“ savitarnos siuntų tinklą Lietuvoje, bei „Post24 SIA” Latvijoje.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų