Internetiniai dienoraščiai, dar vadinami tinklaraščiais, ėmė spausdinti darbo paieškos skelbimus, tačiau specializuotų karjeros portalų tai nebaugina, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
Reklamos tinklaraštis „ŽudykReklamą“ jau kurį laiką nemokamai ar už mokestį spausdina komunikacijos darbuotojų paieškos skelbimus. O kitas reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių ir žiniasklaidos internetinis dienoraštis „DienosDuona“ ėmėsi sisteminti šią veiklą.
„Karjeros portaluose dažnai skelbiasi tie, kurie yra beviltiškoje situacijoje, o tinklaraščiuose įdomiu skelbimu gali susidomėti net neieškantys darbo specialistai“, – teigia Arnoldas Rogoznas, „ŽudykReklamos“ autorius.
Tokį požiūrį su šypsena pasitinka Tadas Rimkus, portalo CV.lt rinkodaros vadovas.
„Tuomet reikėtų manyti, kad į parduotuvę pirkti maisto ateina tik beviltiškai alkani žmonės“, – ironizuoja p. Rimkus. Jis sutinka, kad tikslinė informacija tikslinėje grupėje visada duoda efekto, bet būtina sąlyga, kad tinklaraštis būtų gausiai lankomas, nes darbo pasiūlymai domina tik tam tikrą procentą auditorijos, rašo „Verslo žinios“.