Neseniai viena ausimi besiklausydamas spaudos apžvalgos per „Labą rytą”, staiga supratau, kad šiuo klausimu „Labas rytas” dar gyvena praėjusiame laike. Taip pat ir „Opus 3” (matyt, ir LR1). Taip pat ir „Verslo Žinios“.
Pradžiai reikia suprasti, koks yra tokios spaudos apžvalgos tikslas. Informuoti žiūrovus apie įdomius dalykus kitose žiniasklaidos priemonėse? Ar pareklamuoti jas, „Labam rytui“ gaunant atlygį už tai? Jeigu darome prielaidą, kad informuoti, o ne reklamuoti, kodėl tada apeinami interneto portalai? Jie šiais laikais yra pilnavertės žiniasklaidos priemonės, kuriančios turinį savo žurnalistų pastangomis, o ne vien perspausdinančios BNS pranešimus.
Ar apžvalgos sudarytojai mano, kad internete gali paskaityti visi, o laikraščio, jeigu nežinos apie įdomų straipsnį, nenusipirks? O kaip tada tie, kurie neturi interneto? O kaip dėl laikraščių internetinių portalų, kuriuose irgi yra tie patys straipsniai (na, gal tik įdedami vėliau)?
Eikime ir dar toliau. Šiais laikais ir blogeriai kuria originalų turinį. Aišku, ne tiriamosios žurnalistikos dirvonuose. Bet kodėl spaudos apžvalgoje nepaminėjus įžvalgaus komentaro? Tiek to, mes į tokią garbę nepretenduojame, bet yra nemažai kitų autorių, komentuojančių aktualiomis nūdienos temomis.
O vieną dieną į apžvalgą bus verta įtraukti ir komentarą „Twitteryje“.