Įmonė ketina žengti į sparčiai augančią Japonijos gazuotų silpnųjų alkoholinių gėrimų, kurie vadinami „Chu-Hi“ (čžuhai), rinką, kurioje dominuoja Japonijos prekių ženklai, tokie kaip „Strong Zero“, „Highball Lemon“ ir „Slat“, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.
Šiuos planus „Coca-Cola“ vadina „unikaliu žingsniu įmonės istorijoje“. Įmonės Japonijos padalinio vadovų nuomone, jis yra prasmingas, ypač atsižvelgiant į „Chu-Hi“ rinkos dydį.
Beje, „Wells Fargo“ analitikai dar prieš kelis mėnesius kalbėjo apie tai, kad „Coca-Cola“ artimiausiu metu gali paskelbti apie planus įžengti į alkoholinių gėrimų rinką.
Pernai lapkritį įvykusiame susitikime su investuotojais „Coca-Cola“ generalinis direktorius Jamesas Quincey (Džeimsas Kvinsis) neatmetė tokio sprendimo galimybės, tačiau išsamiau šia tema nekalbėjo.
Kad įmonė ketina išbandyti savo jėgas silpnųjų alkoholinių gėrimų rinkoje, paaiškėjo iš „Coca-Cola“ Japonijos padalinio prezidento Jorge Garduno (Chorchės Gardunjos) interviu, kuris buvo paskelbtas „Coca-Cola“ svetainėje.
Paklaustas, kokius naujus produktus įmonė pasiūlys rinkoje 2018 metais, J. Garduno pareiškė, jog „Coca-Cola“ ketina Japonijoje išbandyti jėgas „Chu-Hi“ produktų – „skardinėse parduodamų gėrimų, kurių sudėtyje yra alkoholio“, gazuoto vandens ir kvapiųjų medžiagų – kategorijoje.
Japonijos alkoholinių gėrimų gamintojos „Suntory“ duomenimis, „Chu-Hi“ rinka nuo 2013 metų auga po 5–25 proc. per metus.
Pasak J. Garduno, „Coca-Cola“ planai žengti į šią rinką parodo, kad įmonė ieško plėtros galimybių, neapsiribodama savo pagrindiniu verslu.
„Coca-Cola“ visada sutelkdavo dėmesį vien į nealkoholinius gėrimus ir tai yra nedidelis eksperimentas, skirtas konkrečiai mūsų rinkos nišai“, – pareiškė jis.
Alkoholio koncentracija „Chu-Hi“ gėrimuose paprastai sudaro 3–8 procentus. Be to, rinkoje siūlomi šimtai šių kokteilių skonių, todėl jie yra populiarūs tarp moterų.