REKLAMA

naujienų portalas tv3.lt

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
4
Coca Cola (nuotr. SCANPIX)

Didžiausia pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pirmą kartą savo 125 metų istorijoje pradės gaminti alkoholinius gėrimus.

4

Didžiausia pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pirmą kartą savo 125 metų istorijoje pradės gaminti alkoholinius gėrimus.

REKLAMA

Įmonė ketina žengti į sparčiai augančią Japonijos gazuotų silpnųjų alkoholinių gėrimų, kurie vadinami „Chu-Hi“ (čžuhai), rinką, kurioje dominuoja Japonijos prekių ženklai, tokie kaip „Strong Zero“, „Highball Lemon“ ir „Slat“, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.

Šiuos planus „Coca-Cola“ vadina „unikaliu žingsniu įmonės istorijoje“. Įmonės Japonijos padalinio vadovų nuomone, jis yra prasmingas, ypač atsižvelgiant į „Chu-Hi“ rinkos dydį.

Beje, „Wells Fargo“ analitikai dar prieš kelis mėnesius kalbėjo apie tai, kad „Coca-Cola“ artimiausiu metu gali paskelbti apie planus įžengti į alkoholinių gėrimų rinką.

REKLAMA
REKLAMA

Pernai lapkritį įvykusiame susitikime su investuotojais „Coca-Cola“ generalinis direktorius Jamesas Quincey (Džeimsas Kvinsis) neatmetė tokio sprendimo galimybės, tačiau išsamiau šia tema nekalbėjo.

REKLAMA

Kad įmonė ketina išbandyti savo jėgas silpnųjų alkoholinių gėrimų rinkoje, paaiškėjo iš „Coca-Cola“ Japonijos padalinio prezidento Jorge Garduno (Chorchės Gardunjos) interviu, kuris buvo paskelbtas „Coca-Cola“ svetainėje.

Paklaustas, kokius naujus produktus įmonė pasiūlys rinkoje 2018 metais, J. Garduno pareiškė, jog „Coca-Cola“ ketina Japonijoje išbandyti jėgas „Chu-Hi“ produktų – „skardinėse parduodamų gėrimų, kurių sudėtyje yra alkoholio“, gazuoto vandens ir kvapiųjų medžiagų – kategorijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Japonijos alkoholinių gėrimų gamintojos „Suntory“ duomenimis, „Chu-Hi“ rinka nuo 2013 metų auga po 5–25 proc. per metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų