Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Barai ir kavinės šiuo metu mąsto, kaip reikės neprarasti savo klientų, kai dėl kovo pradžioje didėsiančių akcizų pabrangs alkoholiniai gėrimai, rašo „Verslo žinios“.

Barai ir kavinės šiuo metu mąsto, kaip reikės neprarasti savo klientų, kai dėl kovo pradžioje didėsiančių akcizų pabrangs alkoholiniai gėrimai, rašo „Verslo žinios“.

REKLAMA
REKLAMA

„Galėtume galvoti apie tokius priedus, kaip nemokami užkandžiai, kvietimai į koncertą, stalo futbolo žaidimas, tačiau jei jie bus prikabinti prie alkoholinio gėrimo pirkimo, tai gali būti traktuojama kaip alkoholio vartojimo skatinimas, draudžiamas įstatymo“, - teigė barų „Alaus namai“ savininkas Audrius Vidžys.

Anot jo, viena didžiausių problemų yra tai, kad bet kokia nauja pristatyta rinkodaros priemonė nebūtų traktuojama alkoholio reklama ar skatinimu jį gerti.

Nuo kovo stipraus alkoholio akcizas augs 23 proc., vyno ir alaus - iki 112 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų