Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Paprastas patarimas nepirkite parduotuvėse kurios neturi garantinio aptarnavimo. Lidl aš jau seniai neperku elektros prekiu
@Vytas
perku, pirkau ir pirksiu elektroniką tik iš Lidl
Pas mus vel verslininkai nusistato savo taisykles pagal save, tai mes kur gyvename ne europos sajungoje aisku Lietuvoje!!!
Normalūs neperka ko nereikia, o goželiams visur problemos.
O ka po to su priimta atgal preke? Ismes turbut. Jokiu atgal, kas cia per priiminejimai? Issirinkti reikia pries perkant. Jei jau nusipirkai, tai ir turi. Labai gerai gyvenam, kad ismetinet po to.
Kas tai reiskia, kad nekokybiska preke turi buti pakuoteje? Čia vel bando gudrauti, ir ka jie sako žurnalistams, ir kas buna realybeje, tai skirtingi dalykai
Supratau....;-)
Tai nieks ir nepirks tuose prekybos centruose kur nebus galima prekiu grazinti buna gi nusiperki parsinesi namo ir netinka pvz.lempa kede ar laikrodis prie interjero ar drabuzis koks nors namuose pasimatuoji viskas kitaip atrodo
@xxx
Tai tau ir raso, kad konsultantai sako galima grąžinti, o nunesus nepriima
@xxx
Tai tu nežinai koks interjeras pas tave namuose , kad perki beleką ar su skoniu problemos ?
Apsipirkę supratote, kad pirkinys netinka? Prekybos tinklai įspėja – šių prekių atgal nepriims