• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Suprasti pagrindines tendencijas, kaip kada ir kokios medijos žmonėms yra patogiausios – itin svarbu visiems reklamoje dirbantiems žmonėms.

Suprasti pagrindines tendencijas, kaip kada ir kokios medijos žmonėms yra patogiausios – itin svarbu visiems reklamoje dirbantiems žmonėms.

REKLAMA

Naujausioje apklausoje paskelbta apie netikėtas tendencijas. Buvo įvardyta, kokios medijos žmonėms yra patogiausios ir dažniausiai naudojamos žiūrint vaizdo turinį.

Tyrime, kurį užsakė Vaizdo reklamos biuras, dalyvavo 250 reklamos įmonių (71 proc. agentūrų, 29 proc. rinkodaros įmonių). Tyrimas buvo atliekamas vasario 6-16 dienomis.

Respondentų buvo paprašyta įvertinti, kiek laiko jie ir kiek laiko, jų manymu, vidutinis amerikietis žiūri vaizdo turinį per įvairiausius prietaisus (skaitmeninė medija, išmanieji telefonai, televizija ir pan.) Tuomet atsakymai buvo palyginti su „Nielsen“ skaičiavimais.

Rezultatai nustebino – pasirodo, kad reklamas amerikiečiai dažniausiai vis dar žiūri per televiziją. Taip pat nustatyta, kad įmonių požiūris apie tai, kiek žmonių reklamas žiūri per skaitmeninius įrenginius – gerokai pervertintas, tuo tarpu tai, jog televizija palikta nuošalyje – dar viena klaida.

REKLAMA
REKLAMA

Rinkodaros įmonės nurodė, kad, jų nuomone, vidutinis amerikietis 25 proc. reklamų žiūri per televiziją.

Remiantis „Nielsen“ analize, iš tiesų vidutinis amerikietis net 82 procentus vaizdo turinio vis dar žiūri per televiziją. Taip pat nurodyta, kad tik 2 proc. vaizdo turinio vidutinis amerikietis žiūri per išmanųjį telefoną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų