• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame teigianti esą sutartis nutraukta vienašališkai, o estai lietuviams skolingi 5,7 mln. litų. Supažindiname su pranešimu.

Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame teigianti esą sutartis nutraukta vienašališkai, o estai lietuviams skolingi 5,7 mln. litų. Supažindiname su pranešimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Oro linijų bendrovė „Air Lituanica” yra nustebinta Estijos oro linijų bendrovės „Estonian Air“ komunikaciniais veiksmais, kurie pažeidžia sutartį ir partnerystės principus, tačiau patvirtina, kad komercinis bendradarbiavimas tarp aviakompanijų nutrūko. Nuo lapkričio 28 d. skrydžius į Amsterdamą vykdo Estijos oro linijų bendrovė, o į Berlyną, Briuselį, Miuncheną ir Prahą – „Air Lituanica“. Keleiviai jokių nepatogumų nepatirs.

REKLAMA

„Kompanijai „Estonian Air“ perėmus vykdyti skrydžius iš Vilniaus į Amsterdamą, keleiviai neturėtų pajusti jokių nepatogumų, tačiau iškilus klausimams, jie visada gali kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo centrą. Mes esame pardavę 480 bilietų į Amsterdamo skrydžius ir visais keleiviais bus pasirūpinta, o keleiviais, kurie įsigijo bilietus per „Estonians Air“, pasirūpins Estijos kompanija t.y. garantuos jiems jų teises,“ – sako „Air Lituanica“ direktorius Erikas Zubrus. Skrydžius į Briuselį, Berlyną, Miuncheną ir Prahą vykdys „Air Lituanica“ ir visos paslaugos, kaip ir iki šiol, bus teikiamos pagal šios kompanijos tvarką. Skrydžiai bus vykdomo „Air Lituanica“ orlaiviu – 86 vietų „Embraer 175“.

REKLAMA
REKLAMA

E. Zubraus teigimu, komercinis bendradarbiavimas su „Estonian Air“ nutrūko po ilgų derybų dėl sutarties sąlygų, kurios netenkino abiejų šalių. „„Estonian Air“ vienašališkai nutraukus sutartį, jie liko mums – kompanijai „Air Lituanica“ – skolingi 5,7 milijonus litų už jau praskridusius keleivius ir sumokėtus depozitus. Tokie drastiški Estijos kompanijos veiksmai galėjo būti iššaukti to, kad „Air Lituanica“ per tokį trumpą laiką – 5 mėnesius - Amsterdamo reisą pavertė rentabiliu, jo užkrovimas yra 75 proc., tad šis reisas gali tapti puikiu „Estonian Air“ pajamų šaltiniu,“ – pasakoja „Air Lituanica“ direktorius. E. Zubrus priduria, kad „Air Lituanica“ reikalauja, kad skola būtų grąžinta, o jeigu ne, tai naudosis kraštutine priemone, t.y. kreipsis į Tarptautinį Arbitražą. Taip pat „Air Lituanica“ sieks Amsterdamo reisą vykdyti savarankiškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Primename, kad veiklos pradžioje oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ savo komerciniu partneriu pasirinko Estijos oro linijų bendrovę „Estonian Air“. Lietuvos ir Estijos aviakompanijos susitarė bendradarbiauti bilietų platinimo ir tiesioginių bei jungiamųjų skrydžių vykdymo srityse. Aviakompanijos bendradarbiavo vykdydamos bendrojo kodo skrydžius – kai kurie „Air Lituanica“ skrydžiai turėjo „Estonian Air“ skrydžių numerį. Bilietus buvo galima įsigyti per „Estonian Air“ ir „Air Lituanica“ pardavimų kanalus.

Nuo lapkričio 28 d. bilietus į Amsterdamo reisą bus galima įsigyti tik per „Estonian Air“ pardavimo kanalus, o į Berlyno, Briuselio, Miuncheno ir Prahos – per „Air Lituanica“ bilietų platinimo kanalus. Nepaisant to, kaip keleiviai įsigijo skrydžio bilietus į Amsterdamą, jie visi galės skristi, tik jiems bus suteikiamos „Estonian Air“ paslaugos t. y. skrydis bus vykdomas Estijos aviakompanijos lėktuvais ir su jų skrydžio numeriu „OV“, orlaivyje skrydžio metu bus teikiamos „Estonian Air“ paslaugos, jie prisiims visą atsakomybę už keleivių saugumą, garantuos jiems jų teises. "  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų