Šiais metais rugpjūčio 18-ąją kompanija „adidas“ švenčia savo 60 – metį. Kažin, ar 1949 metais įregistravęs savo batų kompaniją mažo Vokietijos miestelio batsiuvys Adi Dassleris tikėjosi, jog po 60-ties metų jo trimis juostelėmis paženklinta sportinė produkcija taps viena populiariausių ir žinomiausių visame pasaulyje.
Šiandien „adidas“ kompanijos vadovai džiaugiasi, jog kadaise vieno žmogaus puoselėta idėja tapo visos kompanijos vertybe. Aistra sportui, inovatyvumas, autentiškumas, nuoširdus rūpestis ir įsipareigojimas sportininkams – tai pagrindiniai principai, kuriais vadovavosi Adi Dassleris. Būtent šių principų dėka kompanijos prekinis ženklas buvo pripažintas sporto meistrų tarpe ir netruko tapti nugalėtojų simboliu.
„Visą gyvenimą Dassleris atidavė savo didžiausiai aistrai – sportui. Jis jautė pareigą sportininkus aprūpinti pačia geriausia avalyne ir apranga. „adidas“ sėkmė – jo gyvenimo misijos įrodymas“, – optimistiškomis mintimis dalijosi Erichas Stammingeris, „adidas“ prekinio ženklo prezidentas.
Nuo pat „adidas“ įkūrimo pradžios iki mūsų dienų išliko ir kompanijos naudotas jos šūkis „Nieko nėra neįmanomo“ (angl. „Impossible is nothing“). Adi Dasslerio inovatyvios idėjos, pastangos, o svarbiausia – aistra sportui – iki šiol yra kompanijos puoselėjamas kultūros pagrindas.
Adi Dassler gamykla