Didžiausias Lenkijos kelionių organizatorius žengė į Lietuvą: paviešinti pasiūlymai

Į Lietuvą žengė didžiausią rinkos dalį Lenkijoje atsiriekiantis kelionių organizatorius „Itaka“. Siūlydamas daugybę krypčių ir įvairiausių pasiūlymų jis turėtų itin suintensyvinti konkurenciją. Tiesa, kainomis konkuruoti nesiruošiama. 

Turizmas (nuotr. Fotodiena.lt)

Kelionių organizatorius „Itaka“ didžiausias organizatorius Vidurio ir Rytų Europos rinkoje. Nuo 2009 metų, devintąjį sezoną „Itaka“ yra Lenkijos rinkos lyderis. 2017 metais viršyta 526 mln. eurų apyvarta ir tai susiję su aptarnaujamų klientų skaičiumi. Praėjusiais metais „Itaką“ pasirinko 766379 turistų. Lenkijoje atsiriekiama beveik pusė rinkos“, – įmonę pristatė „Itaka Holdings“ viceprezidentas ir įmonės valdybos narys Piotras Heniczas.

„Itaka“ šiuo metu organizuoja keliones 100 krypčių 5 kontinentuose. P. Heniczas pabrėžia, kad kitos kelionių organizatorių frančizės parduoda skirtingų firmų pasiūlymus, o jų, tik jų kurtą produktą.

Internete jau veikia veikia puslapis itaka.lt Ten jau publikuoti pasiūlymai šių metų vasarai, kaina žmogui nuo 479 Eur. Kelionės šią vasarą bus siūlomos trimis kryptimis: Turkija, Korfu ir Kreta.

„Bus tokių atidarymo kainų, veikiame dinaminėje pasiūloje, kas kainas beveik kasdien leidžia keisti. Tos kainos, kurios pasiūlytos iki vasario pabaigos, į pirmąjį išvykimą, už maždaug 80 dienų, bus labai konkurencingos kainos”, – sako „Itaka Lietuvos“ generalinis direktorius Dominikas Milowskis.

„Turime viešbučių, kur tik suaugę ilsisi nenorintys vaikų triukšmo, turime tokių pasiūlymų, kur šeimos gali rinktis, pasiūlymų, kurie yra aukščiausi klasės viešbučiai.

„Itaka“ viceprezidentas ir „Itaka Lietuva“ valdybos narys Piotras Heniczas (nuotr. bendrovės)

Turime prekinį ženklą „Itaka be apribojimų“, kuris skirtas aktyviam, pažintinei kelionei. Taigi turime daug pažintinių kelionių, galima vykti į egzotines keliones. Iš Lenkijos oro uostų tiesioginiais sujungimais galima skristi į Zanzibarą, Dominikos Respubliką, Kubą. Mūsų pasiūlymų spektras labai platus, labai įvairialypis ir tai didelis mūsų veiklos privalumas“, – pasakojo P. Heniczas.

REKLAMA

Pasak jo, produktas bus kuriamas Lenkijoje, atsižvelgiant išsamia analize, kas Lietuvoje paklausia. Teigiama, kad lietuviams bus siūlomos naujos kryptys, tokios, kokiomis anksčiau nebuvo galimybių keliauti.

Šiuo metu nuspręsta siūlyti keliones tik populiariausiomis trejomis kryptimis, kadangi jau pavėluota į 2018 metų poilsinių vasaros kelionių pardavimus. Kelionės vyks tiesiogiai iš Vilniaus, o kelionės jau parduodamos. Kelionių organizatorius planuoja šią vasarą pasiekti 12 000 keliautojų iš Lietuvos srautą.

Pridedama, kad pardavimų agentų atranka jau vyksta, jie bendraus su lietuviais lietuviškai. Bendrovė „Itaka Lietuva“ jau atidarė biurą Vilniuje, planuoja juos įkurti ir Kaune bei Klaipėdoje. Mūsų šalyje ketinama įdarbinti apie 20 žmonių.

Po keletos dienų bus pateikta informacija apie kito sezono žiemos keliones. Pabrėžiama, kad pasiūlymai bus pritaikyti Lietuvai, atsispindės lietuvių pamėgtos kryptys.

Konkuruos ne kainomis

Paklausti, ką išskirtinio galės pasiūlyti Lietuvos klientams, abu įmonės atstovai tikino, kad tikrai nekonkuruos kainomis, nesiekia taikyti dempingą. 

„Mūsų tikslas nėra kovoti kainų prasme, Lietuvos rinka labai įdomi iš mūsų perspektyvos žiūrint, nes yra nedidelis kelionių organizatorių skaičius, kas mums yra signalas, eiliniam žaidėjui, įeiti į rinką. Nenorime kad „Itaka Lietuva“ per tris metus taptų lydere Lietuvoje, tačiau norisi būti sveiku konkurentu. Norisi sąžiningai konkuruoti su rinkos dalyviais. Nebus bandoma dempinguoti, taikyti mažesnių kainų.

REKLAMA

„Itaka Lietuva“ generalinis direktorius Dominikas Milowskis (nuotr. bendrovės)

Kalbant apie konkurenciją padėtis rinkoje labai aiški, yra du pagrindiniai kelionių organizatoriai. „Novaturas“ pagrindinis, „Kidy tour“ trečią vietą užima, bet irgi mūsų konkurentas yra. Konkurencijos nebijome, ji tik stiprina mus“ – sako „Itaka Lietuvos“ generalinis direktorius Dominikas Milowskis.

Pabrėžiana, kad išskirtinumas pasireikš viešbučio garantijomis. Kai kiti kelionių organizatoriai išperka tik kelis numerius viešbučiuose, ši įmonė, teigiama, išperka šimtus kambarių. Dėl to gali pasiūlyti daugiau galimybių, o tuo pačiu kartais ir patrauklesnes kainas, nes dirbama su daugybe partnerių. 

Lietuvą pasirinko, nes daugėja keliones besirenkančiųjų skaičius

Pasak jo, plėtoti įmonę jų valstybėje – Lenkijoje – jau sunkoka. Šios įmonės kelionių pasiūlymais jau eilę metų buvo parduodami ir Lietuvoje, nuo 2009-ųjų, kai buvo užmegztas ryšys su kelionių agentūra „Alfaturas“, su „Itaka“ į įvairias pasaulio šalis iš Varšuvos keliavo jau keliasdešimt tūkstančių lietuvių.

Dėl to nuspręsta plėstis šioje šalyje ir turėti tiesioginį kontaktą su klientais, parduodant įmonės kurtą produktą. P. Heniczas atskleidė, kodėl visgi nepavyko pilnai užbaigti sandorio su „Novaturu“, nors dar pernai vasarą pranešta, kad šis lietuvių kelionių organizatorius pereis „Itakai“.

„Itaka“ siekė įsigyti „Novaturą“. Derybos truko beveik porą metų ir baigėsi sėkme, tačiau tik laikas parodė, kad tai buvo tokia komiška sėkmė. Buvo pasiektas sprendimas, sandoris ir, kai pasirašytas kontraktas, buvome įsitikinę, kad „Itaka“ tapo „Novaturo“ savininke. Formaliai taip ir buvo. Pradėjome rengtis tos firmos valdymui, stengtis, kad ji Lietuvos rinkoje funkcionuotų kitaip. Atitinkama valstybės struktūra, kuri turėjo patikrinti sandorio eigą, labai ilgai tą procesą vilkino ir abiem pusėms, tiek „Novaturui“, tiek „Itakai“,  nenumatytas laiko tarpas buvo per ilgas ir partnerių kantrybė išseko. Kol tarnyba tikrino, negalėjome vykdyti jokios veiklos, planuoti kelionių, ir tai sąlygojo, kad sandoris nepavyko. Buvome pasirengę ir tokiam scenarijui. Kadangi jau buvo priimtas sprendimas žengti į Lietuvos rinką, kuri yra dinamiška, buvo nuspręsta produktą pritaikyti pagal vietinius poreikius ir lūkesčius. Dėl to priėmėme sprendimą atidaryti ir pradėti mūsų veiklą Lietuvoje savarankiškai“, – pasakojo jis.

REKLAMA

Į Latviją ar Estiją kol kas „Itaka“ nežengia, tačiau neabejojama, kad 2019 m. pasiūlys produktus Estijos ir Latvijos rinkai per „Itaką Lietuvą“. „Itaka“ Lenkijoje jau veikia 29 metus.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų