Gera žinia: augant maisto užsakymams internetu, įmonės ieško naujų darbuotojų

Prasidėjus karantinui, daugelis žmonių vėl ėmė mažiau vaikščioti po parduotuves ir maistą užsisako internetu. Elektroninių parduotuvių ir maisto į namus pristatymo programėlių atstovai pastebi, kad užsakymų kiekiai išaugo, todėl ieškoma naujų darbuotojų.

„Barbora“. Fotodiena/Justinas Auškelis

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ generalinis direktorius Andrius Mikalauskas teigė, kad užsakymų srautas, panašiai kaip ir pavasarį, pradėjo augti dar iki karantino.

„Rugsėjo mėnesį jau buvome pasiekę tokį užsakymų lygį, kurį turėjome pirmąjį karantino mėnesį pavasarį. Paskelbus karantiną, užsakymų skaičius toliau auga. Tačiau įtakos tam turėjo ne tik karantinas ar išaugęs užsikrėtimų Covid-19 skaičius, bet ir padidėjusi mūsų klientų bazė, susiformavę nauji klientų įpročiai.

Dabar daugeliui ir naujų klientų apsipirkimas internetu yra saugus ir įprastas kasdienio apsipirkimo būdas. Žmonės įprato pas mus pirkti dažniau, į krepšelį deda daugiau greito vartojimo produktų. Pasiūlę nemokamą pristatymą, padidinome paslaugos patrauklumą ir prieinamumą dar daugiau vartotojų“, – sakė parduotuvės vadovas.

„Barboros“ direktorius Andrius Mikalauskas

Anot jo, paskelbus karantiną šiek tiek išaugo ir pirkėjo vidutinis krepšelis.

Karantinas pakeitė kasdienį gyvenimą. Dabar daugiau laiko su šeima praleidžiame namuose, kavinės, restoranai uždaryti. Nemažai gyventojų ir dirba iš namų, mokiniai mokosi nuotoliniu būdu. Natūralu, kad žmonės daugiau gamina ir valgo namuose.

Kartu matome ir racionalesnį pirkėjų elgesį. Jie nesistengia pirkti produktų „atsargai“, apsirūpina produktais, reikalingais artimiausiomis dienomis. Žmonės daugiausiai perka pieno produktus, šviežias daržoves, duoną, šviežią vištieną, bananus, citrinas“, – pirkėjų įpročius komentavo A. Mikalauskas.

REKLAMA

Kalbėdamas apie darbuotojų skaičių, parduotuvės vadovas teigė, kad po pirmojo karantino komanda didėjo dvigubai.

„Po pirmojo karantino pas mums liko dirbti maždaug trečdaliu daugiau darbuotojų nei jų buvo iki karantino. Nuo rugpjūčio papildomai priėmėme dar 250 darbuotojų. Šiuo metu toliau aktyviai darbiname žmones, kad patenkintume augantį užsakymų skaičių. Kaip ir pirmojo karantino metu, dabar priimame žmones iš verslų, kurie buvo priversti sustoti dėl karantino“, – sakė A. Mikalauskas.

Prekes atsiima ir patys

„Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius, kad įsigaliojus karantinui elektroninės parduotuvės pardavimai, palyginti su prieš tai buvusiu, augo apie 30 proc.

„Griežtėjant saugumo reikalavimams ir palaipsniui įvedant vietinius karantinus, pirkėjai dar spalį ėmė daugiau pirkti internetu. Didesnė dalis pirkėjų Lietuvoje prioritetą teikia prekių pristatymui į namus, tačiau pirkėjai atranda ir prekių atsiėmimo tam skirtuose punktuose privalumus. Galimybė atsiimti prekes patogiu laiku, be kontaktų su parduotuvės personalu ypač aktuali šiuo, pandemijos ir karantino, laikotarpiu.

Pirkėjai šiuo privalumu gali pasinaudoti patys atsiimdami prekes tiek prekių atsiėmimo punktuose, įrengtuose prekybos centruose, tiek atsiėmimui automobiliu skirtuose punktuose šalia jų. Toks prekių atsiėmimo punktas nuo pavasario veikia Vilniuje, Šiaurės miestelyje. Praėjusią savaitę dar du naujus prekių atsiėmimo punktus „Rimi Drive“ atidarėme Vilniuje, prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, ir šalia Kedrų gatvėje veikiančios „Rimi“, – pasakojo parduotuvės vadovas.

REKLAMA

Pasak jo, elektroninė parduotuvė veiklą pradėjo kovo mėnesį ir nuo to laiko nuolat plėtėsi, didindama prekių pristatymo į namus teritoriją, taip pat – prekių atsiėmimo punktų skaičių didžiuose šalies miestuose.

„Atitinkamai, nuolat ieškome naujų darbuotojų. Pastaruoju metu priėmėme ir šiuo metu ieškome tiek prekių surinkėjų, tiek kurjerių“, – teigė V. Lukoševičius.

Anot parduotuvės vadovo, žmonių pirkinių krepšeliuose šiuo metu daugiausia vietos užima švieži maisto produktai – daržovės, vaisiai, švieži mėsos, duonos gaminiai, kurie naudojami kasdieniam šeimos meniu.

„Padidinus suvaržymus ir artėjant karantinui, elektroninės parduotuvės pirkėjų krepšeliuose taip pat daugėjo higienos ir apsaugos priemonių, tokių kaip veido kaukės, tačiau akivaizdaus pirkimo „atsargai“, kaip tai buvo kovo–balandžio mėnesiais, dabar nematome“, – tikino V. Lukoševičius.

Prekių pristatymo įmonės „Last mile“ įmonės vadovas Tadas Norušaitis irgi sakė, kad užsakymų skaičius grįžta į pirmojo karantino lygį.

„Užsakymų skaičius yra išaugęs 4–5 kartus. Tačiau pirkinių krepšelis antrojo karantino metu didėjo tik iki 20 proc., kai pirmojo karantino metu jis didėjo dvigubai. Bet keitėsi pirkinių krepšelių sudėtis. Jeigu pirmojo karantino metu žmonės pirko daug ilgai negendančių produktų, dabar jie perka šviežius produktus, iš kurių gamina pietus ar vakarienę“, – pastebėjo T. Norušaitis.

Pasak jo, daugėjant užsakymų skaičiui, auga ir kurjerių skaičius.

„Pas mus maisto produktus žmonės užsisako per mobiliąją programėlę, o prekes surenka ir į namus pristato laisvai samdomi kurjeriai. Šiuo metu kurjerių priimame daugiau. Tai ypač aktualu žmonėms, kurie karantino metu prarado darbus arba šiuo metu išėjo į prastovas“, – komentavo T. Norušaitis.

REKLAMA

Restoranų maistas į namus

Nors viešojo maitinimo įstaigos karantino metu žmonių nepriima, tačiau dalis jų veiklą vis tiek vykdo, siūlo maistą išsinešti. Maisto į namus pristatymo programėlių atstovai irgi pastebėjo padidėjusią paklausą.

Štai „Bolt Food“ maisto pristatymo plėtros vadovas Baltijos šalyse Ruslanas Savičius teigė, kad užsakymų daugėja visuose miestuose, ypač Vilniuje, o kurjerių skaičius nuolat auga. Per pastarąsias savaites užsakymų skaičius didėjo apie 50 proc.

„Programėlė veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje. Šiuo metu rinka analizuojama dar keliose šalies vietovėse, todėl jau artimiausiais mėnesiais plėtra numatoma dar bent 3–4 miestuose.

Reaguojame į situaciją šalyje bei klientų poreikius, dėl karantino ankstinome savo planus ir į kai kuriuos miestus atėjome anksčiau, nei buvo iki tol planuota“, – teigė R. Savičius.

Kitos maisto pristatymo į namus programėlės „Wolt“ vadovė Baltijos šalims Liis Ristal teigė, kad žvelgiant atgal, pirmosios kovo savaitės buvo gana įprastos.

 „Wolt“ kurjeris. Fotodiena/Justinas Auškelis

„Po to buvo kelių savaičių etapas, kuomet sulaukėme kur kas daugiau nei įprastai užsakymų, ypatingai pietų metu. To ir tikėjomės, kadangi gyventojai liko namuose ir negalėjo, pavyzdžiui, pietauti kavinėse.

Vasara, kaip įprastai, buvo ramesnė, o apie prasidėjusį antrąjį karantiną daugiau komentuoti dar sudėtinga, praėjo per mažai laiko.

O kalbant apie kurjerius-partnerius, jų skaičius dar pavasarį augo, nes didėjo paslaugos paklausa“, – pastebėjo įmonės atstovė.


Rašyti komentarą...
A
As esu mr T
2020-11-22 16:07:18
Pranešti apie netinkamą komentarą
Bloga zinia ta,kad alga 500
Atsakyti
0

J
Juozas
2020-11-22 15:52:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
Ponios kur eidavo į Akropolis valgyti,dabar į namus užsako,nes nemoka gaminti:)
Atsakyti
0

N
Nuomonė
2020-11-22 15:54:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
O ko į tas parduotuves vaikščioti? Būtina privatų verslą remti, nes prekybiniai magnatai ju perdaug išpampo. Klausas Švabas susirgo senatvės dimencija su savo pageidavimais Davose( puslapis lengvai prieinamas).
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (6)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų