Kaunietis pasipiktino: „Maximoje“ nusipirko sultis su suklastota data

„Kas vyksta Kaune“ trečiadienį sulaukė pasipiktinusio skaitytojo žinutės. Šviežių sulčių „Akropolio“ „Maximoje“ įsigijęs vyras išsiaiškino, kad jos ne tokios ir šviežios – produkto galiojimo data buvo suklastota.

Parduotuvė (tv3.lt koliažas)

„Būtų įdomu sulaukti „Maxima“ komentaro apie tokį atvejį. Atkreipkite dėmesį į datą. Kaip pasibaigusio galiojimo produktas tampa vėl geru“, – aiškino kelias nuotraukas redakcijai atsiuntęs kaunietis.

Jose matyti, kad „Maximos“ gamintos šviežios apelsinų sultys tinkamos vartoti iki rugsėjo 15 d. Visgi nuplėšęs viršutinę etiketę, skaitytojas rado dar vieną, originalią, kurioje nurodyta sulčių pagaminimo data – rugsėjo 13 d., o išgerti jas reikėtų iki rugsėjo 14 d.

Šį produktą vyras teigė įsigijęs Kauno „Akropolyje“ esančioje „Maxima“ parduotuvėje – tai pagrindžia etiketėje atspaustas pardavėjo adresas (Karaliaus Mindaugo pr. 49).

„Kas vyksta Kaune“ pasiteiravus prekybos tinklo atstovų, kaip suprasti šią skaičių magiją, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pirštu bedė į vieną parduotuvės darbuotoją.

Kaunietis pasipiktino: „Maximoje“ nusipirko sultis su suklastota data

„Labai atsiprašome kliento už šį nesusipratimą. Tai – darbuotojos savavališkas elgesys, kuris yra visiškai netoleruotinas, todėl darbuotojai bus skiriama griežta nuobauda“, – teigiama portalui ketvirtadienį pateiktame komentare, darkart išreiškiant apgailestavimą dėl tokio darbuotojos elgesio ir nemalonios situacijos.

E. Dapkienė užtikrino, kad sumokėti pinigai klientui bus grąžinti – tam reikia kreiptis į parduotuvę, susisiekti nemokama „Maximos“ informacijos linija 8 800 200 50 arba parašyti el. paštu [email protected]

REKLAMA

„Dedame didžiules pastangas, kad apsipirkimas mūsų parduotuvėse būtų malonus, o prekės atitiktų klientų lūkesčius. Įsigytai prekei nesant kokybiškai ar pastebėjus kitus galimus pažeidimus, prašome klientų informuoti parduotuvės administraciją, kreiptis nemokama „Maximos“ informacijos linija klientams 8 800 200 50 arba parašyti [email protected], idant galėtume greičiau sureaguoti ir užkirsti kelią neleistinoms veikloms“, – veiksmų planą nutikus analogiškai situacijai įvardijo E. Dapkienė.

Prekybos tinklo komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės tikinimu, bus imtasi visų priemonių, kad tokios situacijos daugiau nebepasikartotų.

Šaltinis: www.kaunas.kasvyksta.lt


Rašyti komentarą...
A
AFG
2020-09-19 10:44:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
Man atrodo,kad eiliniam maximos darbuotojui giliai dzin,čia daroma tikrai ne be vadovų žinios,t.y.nurodymų.
Atsakyti
-1

J
Ja
2020-09-19 09:51:17
Pranešti apie netinkamą komentarą
Du eurai uz sultis, euras uz banko paslaugas - turim Maximos kompensacija. Pasiskundus kur reikia bauda būtų didesnė.
Atsakyti
-1

N
NE PIRMAS KARTAS
2020-09-19 11:00:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
09 12 DIENĄ LENTYNOJE PUIKAVOSO VARŠKĖ, KURIOS GALIOJIMAS BAIGĖSI DAR 09 05
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (11)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų