Dėl šokiruojančios nuotraukos „Maxima“ tikrina mandarinus visose parduotuvėse

Praėjusį savaitgalį socialiniame tinkle „Facebook“ viena vartotoja pasidalijo nuotrauka, kuri žaibiškai išplito, sulaukė daugybės komentarų ir pasidalijimų. Pamačius nuotrauką, į mandarinus daug kam tikrai nesinorės daugiau žiūrėti.

Portalui tv3.lt nepavyko susisiekti su nuotraukos autore. Tačiau nuotrauka publikuota viešu įrašu ir jau pasidalinta daugiau kaip 8 tūkst. pasidalijimų.

Gruodžio 1 d. 16:55 val. paskelbtame įraše matosi nulupti vaisiai, iš kurių skiltelių lenda juodos riebios kirmėlės.

„Vakar pirkti „Maximoje“. Visiems skanaus“, – prie nuotraukos prirašė moteris, iš kurios profilio matyti, kad ji gyvena Jonavoje.

Bendrovės „Maxima LT“ paklausus, ar gali būti, kad parduotuvėse pardavinėjami tokie mandarinai, ši neneigė, kad taip gali būti.

Įmonės atstovė ryšiams su visuomene Rima Aukštuolytė atsiuntė tokį komentarą:

„Atsiprašome savo klientų dėl šios situacijos. Vos gavę informaciją dėl galimai nekokybiškų mandarinų, patikrinome analogiškas prekes parduotuvėje, tačiau daugiau nekokybiškų prekių rasta nebuvo. Inicijavome mandarinų patikrinimus visose savo tinklo parduotuvėse. Primename, kad mūsų klientai visada gali kreiptis į mūsų nemokamą infoliniją 8 800 20050 arba rašyti el. paštu [email protected]

Kur kreiptis įsigijus blogus maisto produktus?

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba informuoja, kad pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

REKLAMA

Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą. Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę.

Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas.

Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą. Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.


Rašyti komentarą...
Z
Zarkas
2019-12-05 16:46:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kol pasieksi teisybe, metai praeis, tau tie mandarinai auksiniai bus. Biurokratija. Normaliose valstybese, be jokiu rastisku prasymu pinigus atiduoda ir dar isduoda kupona apsipirkti visai dienai. Pirkom uzsienije vista, galiojimas buvo nepasibaiges, bet atidarius pakuote sklido nekoks kvapas. Buvo didziausi atsiprasinejimai, pinigus grazino, dave dvi vistas ir kupona 30 euru apsipirkti. Nuotaika iskarto pakilo.
Atsakyti
-1

a
antoniuska
2019-12-05 17:03:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
Maxima - pigi darbo jega, neapmokami virsvalandziai, pigios prekes auktomis kainomis. Maxima uzsideda apie 50% antkaini. Kokios kokybes norite?
Atsakyti
-4

?
???
2019-12-05 16:45:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
kaip atrodo vietiniai (ne importiniai) mandarinai?
Atsakyti
-3

SKAITYTI KOMENTARUS (11)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų