REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau ar vėliau, norite to ar ne, privalomai keičiami visi vandens skaitikliai. Taip daroma norint užtikrinti, kad sunaudojamo vandens apskaita bus tiksli. Tačiau ką daryti, jeigu po skaitiklių pakeitimo jų duomenys visiškai skiriasi nuo jums įprastų?

Anksčiau ar vėliau, norite to ar ne, privalomai keičiami visi vandens skaitikliai. Taip daroma norint užtikrinti, kad sunaudojamo vandens apskaita bus tiksli. Tačiau ką daryti, jeigu po skaitiklių pakeitimo jų duomenys visiškai skiriasi nuo jums įprastų?

REKLAMA

Į portalą tv3.lt kreipėsi vilnietė Regina, patekusi į tokią nepavydėtiną situaciją. Moters name pakeitus senus šalto vandens skaitiklius, naujieji ėmė rodyti kur kas didesnį išnaudoto vandens kiekį, negu jis buvo visą laiką.

„Esu senjorė, gyvenu viena, visą laiką išnaudodavau ne daugiau 2 kubų, tačiau po skaitiklių pakeitimo šis skaičius išaugo kone dvigubai – 5 kubai per mėnesį. Manau, kad netgi fiziškai neįmanoma vienam žmogui sunaudoti šitiek vandens. Aš ėmiau netgi bijoti atsukti šalto vandens čiaupą ir naudotis tualetu“, – skundėsi vilnietė.

Moteris aiškina, kad daugiau remonto darbų, susijusių su vandentiekiu, daryta nebuvo, o šalto vandens skaitiklių rodmenys išaugo dvigubai iš karto po pakeitimo.

REKLAMA
REKLAMA

Specialistas skaitiklį patikrino jį tik nufotografavęs

Vilnietė įtarė, kad dėl neteisingų rodmenų gali būti kalti naujieji skaitikliai, tačiau beveik dvejus metus tylėjo ir nesikreipė pagalbos. Ji prisipažįsta, kad bijojo nerasianti teisybės. Taip pat tikėjosi, kad skaitikliai po tam tikro laiko vėl rodys normalius rodmenis. Tačiau niekas nesikeitė. 

REKLAMA

Tad šiemet, rugpjūčio mėnesį, moteris pagaliau kreipėsi į „Vilniaus vandenis“, paaiškino savo situaciją ir paprašė skaitiklius patikrinti. Atvykęs tikrintojas skaitiklius tik nufotografavo.

Moteris iš karto pasakė, kad toks tikrinimas jos netenkina. Tada jai buvo pasiūlyta skaitiklius dar kartą pakeisti ir vėl atlikti tikrinimą, o jeigu skaitikliai bus geri, susimokėti už jų patikrinimą. Vilnietė sutiko, nes pakeistųjų skaitiklių veikimu buvo nepatenkinta.

Po kelių dienų atvykęs specialistas pakeitė skaitiklius, bet nieko niekam nepaaiškino, nepateikė jokių išvadų. Moteriai kilo abejonių: „Galbūt ir naujieji skaitikliai rodys neteisingus rodmenis?“

REKLAMA
REKLAMA

Praėjus mėnesiui, ji dar kartą kreipėsi į „Vilniaus vandenis“ ir elektroniniu paštu gavo atsakymą, kad skaitikliai puikiai veikia ir jai teks už jų pakeitimą susimokėti 60 eurų.

Ir iš tiesų naujieji skaitikliai dabar jau rodo teisingus rodmenis. Vilnietė vėl sunaudoja iki 2 kubinių metrų vandens per mėnesį.

Tvirtina, kad skaitiklis buvo patikrintas ir veikė gerai

Įmonės „Vilniaus vandenys“ atstovas Mindaugas Linkaitis tvirtina, kad nauji skaitikliai, kuriuos bendrovė sumontuoja klientams, būna metrologiškai patikrinti, tad tikimybė, kad naujas skaitiklis rodytų blogus rodmenis yra artima nuliui.

„Jeigu klientas abejoja jų patikra, jis gali kreiptis į „Vilniaus vandenis“ ir klientui bus sumontuoti bei patikrinti metrologiškai kiti skaitikliai. Būtina pasakyti, kad tokiu atveju užpildydamas prašymą metrologinei patikrai klientas pasirašo, kad sutinka su neplanuotos patikros sąlyga – paaiškėjus, kad skaitiklis metrologiškai tvarkingas, jis įsipareigoja sumokėti patikrinimo išlaidas”, – aiškina M. Linkaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot specialisto, taip nutiko ir šiuo konkrečiu atveju, kuomet moteris užpildė rugpjūčio 21 dieną prašymą patikrinti naujuosius skaitiklius. Pastarieji klientės skaitikliai buvo pakeisti 2017 metais, planiniu keitimu. O 2019 metais buvo atliktas neplaninis skaitiklių su galiojančia metrologine patikra keitimas klientės pageidavimu.

Vadinasi, skaitiklių, turinčių galiojančią metrologinę patikrą, tikslumu „Vilniaus vandenys“ neabejoja, tad klientui lieka vienintelė išeitis skaitiklius keisti. Tačiau už neplanuotą keitimą susimokėti tenka pačiam.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų