Druskos poveikis organizmui: medikė pataria, kokią rinktis naudingiau

Nors pasaulyje druskos rūšių yra daugybė – pavyzdžiui, Japonijoje, jų yra per 300 rūšių – Lietuvoje turime vos kelias. Šeimos gydytoja Danuta Stoškutė apžvelgia, jog dažniausiai turime paprastą rupią ir joduotą druską. Medikė atskleidžia, kuri jų mūsų organizmui tinka labiau.

„Juoduota druska yra naudinga tuo, kad ji turi jodo. Tačiau pas mus Lietuvoje į druską dedama kalio jodido. 100 gramų druskos mes turime 1 miligramą kalio jodido. Apskaičiuota, kad tai patenkina mūsų paros jodo poreikius“, - sako medikė. Tačiau šis jodas nėra natūralus. „Jo mes pasisaviname žymiai mažiau“, - sako D. Stoškutė.

(9 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Druskų rūšys

Šeimos gydytoja sako, kad natūralios medžiagos druskoje užtikrintų didesnę jodo koncentraciją. „Jeigu į druską būtų įdėta natūralių medžiagų, kaip, pavyzdžiui, jūros dumbliai, tokiu atveju mes turėtume druskoje žymiai didesnę koncentraciją jodo. Ir, aišku, natūralus produktas žymiai geresnis negu chemija“, - teigia medikė.

D. Stoškutė sako, kad net ir tokia joduota druska yra geriau, nei paprasta rupi druska. „Ta nedidelė koncentracija jodo pasiekia mūsų organizmą ir sureguliuoja skydliaukės veiklą, apykaitos procesus“.

Išsamiau žiūrėkite laidos „Kulinariniai triukai“ siužete.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų