• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sėdėdamas Majamyje ir gurkšnodamas sodraus skonio šviesų alų 83 metų Ignacio'jus Herrera įsivaizduoja, kad yra šeštojo praėjusio amžiaus dešimtmečio Kuboje. Jis ir dar kelios dešimtys žmonių neseniai susirinko saulėtame Majamio amatininkų alaus daryklos „Concrete Beach“ kieme, kur buvo švenčiamas legendinio kubietiško alaus „La Tropical“ atgimimas.

Sėdėdamas Majamyje ir gurkšnodamas sodraus skonio šviesų alų 83 metų Ignacio'jus Herrera įsivaizduoja, kad yra šeštojo praėjusio amžiaus dešimtmečio Kuboje. Jis ir dar kelios dešimtys žmonių neseniai susirinko saulėtame Majamio amatininkų alaus daryklos „Concrete Beach“ kieme, kur buvo švenčiamas legendinio kubietiško alaus „La Tropical“ atgimimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jis sukelia tiek daug prisiminimų! – sakė garbaus amžiaus vyras. – Jaunystėje Kuboje mes kiekvieną sekmadienį eidavome pašokti ir išgerti šio alaus, kuris kainavo penkis centus.“

REKLAMA

Atgaivinti „La Tropical“ prekės ženklą sugalvojo Manny'is Portuondo'as – amerikietis, kurio tėvai yra atvykėliai iš Kubos. M. Portuondo proprosenelis pardavė savo žemes Blanco Herrera šeimai, kuri 1888 metais Kuboje įkūrė pirmąją alaus daryklą ir gamino „La Tropical“ alų iki 1960 metų.

REKLAMA
REKLAMA

Vėliau gamyklą Kubos valdžia nacionalizavo, o šeima išvyko iš šalies. Tačiau pagerėjus Amerikos ir Kubos tarpusavio santykiams, amerikiečiai itin susidomėjo šia sala.

„Rodos, kad šiomis dienomis visi nori kalbėti apie Kubą. Daugelį metų niekas jos ir žodžiu neminėjo“, – juokavo M. Portuondo'as, nusprendęs, kad atėjo geras laikas atgaivinti legendinį alaus prekės ženklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kartu su minėtos alaus daryklos įkūrėjo proanūkiu Ramonu Blanco Herrera, jis ne vienerius metus siekė susigrąžinti teisės į šį prekės ženklą ir jį registruoti pasauliniu prekės ženklu. Kol kas šis alus gaminamas už Kubos rinkos ribų, tačiau, pasak M. Portuondo, „jeigu „La Tropical“ sugrįžtų į Kubą, tai būtų tikroji istorijos pabaiga“.

REKLAMA

„La Tropical“ prekės ženklo atgaivinimas sutapo su Amerikoje stebimu itin sparčiu amatininkų alaus populiarumo augimu. Jį ypač mėgsta gimusieji devintajame ar dešimtajame praėjusio amžiaus dešimtmečiuose.

Amatininkų alaus daryklos „Concrete Beach“ atstovas Marco Reyna sakė, kad atgaivintas „La Tropical“ alus buvo pagamintas pagal originalų receptą. „Šeima norėjo, kad mes pagamintume tokį alų, kokį gamino jie“, – sakė jis.

„Dabar jaučiuosi tarsi gerčiau alų Kuboje“, – pagamintą alų įvertino I. Herrera.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų