Tapo žinoma galutinė tyrimo dėl lėktuvo Jak–42 katastrofos, skraidinusio „Lokomotiv“ ledo ritulio komandą, išvada. Atlikti tyrimai parodė, kad katastrofos priežastimi tapo stabdymas kilimo metu ir klaidingi pilotų veiksmai, kurie siekė būtinai pakilti į orą. Kaip teigia ekspertai, lemtingas stabdymas buvo vykdomas vieno iš pilotų. Tokioje situacijoje lėktuvo kapitonas privalėjo nutraukti kilimą, įvykdydamas papildomą stabdymą. Tai paaiškėjo po eksperimentinių skraidymų serijos, kurią vykdė techninė komisija. Galutinai tai bus patvirtinta antradienį įvyksiančiame eksperimente, kuriame bus tiksliai atkartotos lemtingo įvykio aplinkybės, praneša „Kommersant“.
Komisijos pilotai atliko šešis bandomuosius Jak–42 lėktuvo skrydžius. Pilotai atkartojo žuvusio ekipažo veiksmus, tyčia pristabdydami lėktuvą įsibėgėjimo metu. V. Sevastjanovas, vienas iš pilotų, pranešė, kad bandymų rezultatai patvirtino, kad lėktuvui pakilti neleido tam tikra stabdymo jėga.
Po šio pareiškimo galima užtikrintai teigti, kad Jak–42 lėktuvo katastrofą nulėmė A. Solomencevo ir I. Ževelovo klaidos.
Taip pat skaitykite:
Nukritus lėktuvui, žuvo ledo ritulio komanda
Sudužusio „Lokomotiv“ lėktuvo dispečeris: „Jak-42“ smigo žemyn vos pakilęs
Iššifruotas „Lokomotiv“ komandą skraidinusių pilotų pokalbis
„Lokomotiv“ lėktuvo pilotų kūnus sumaišė laidotuvių metu
Išgyvenęs „Lokomotiv“ katastrofą netrukus bus išleistas iš ligoninės
Interviu davė vienintelis išgyvenęs „Lokomotiv“ katastrofą