REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmą Naujųjų metų dieną Saudo Arabijoje startavo 2022 m. Dakaro ralis. Prologe lenktynininkai turėjo įveikti 19 km atstumą, po kurio išsidalino pozicijas rytojaus startui.

Pirmą Naujųjų metų dieną Saudo Arabijoje startavo 2022 m. Dakaro ralis. Prologe lenktynininkai turėjo įveikti 19 km atstumą, po kurio išsidalino pozicijas rytojaus startui.

REKLAMA

Praėjusiais metais dėl automobilio gedimo itin anksti iš Dakaro pasitraukęs Vaidotas Žala prologe užėmė 36-ą vietą, nuo lyderio atsilikęs 2 min. 13 sek. Jis distanciją įveikė per 13 min. 9 sek. ir buvo antras greičiausias lietuvis, atsilikęs tik nuo Benedikto Vanago (12 min. 27 sek.).

V. Žala po finišo pripažino, kad buvo sunku po dviejų metų pertraukos sugrįžti į kopas, todėl šį kartą važiavo lėčiau, tačiau lenktynininkas pažadėjo, jau rytoj pademonstruos pilną savo greitį.

„Kopose nebuvau du metus, tai nelabai suprantu, kas ten vyksta“, – sakė V. Žala. „Atrodo, kad važiuoju per atsargiai, nes nematau, kur yra lūžiai ir kas ten vyksta. Jau net Paulo pradėjo mane raginti. Reikia priprasti, nes dar jaučiuosi ne temoje. Gerai, kad čia per 20 km neprisidirbome. Mus čia buvo prigąsdine, bet vietomis buvo galima ir spausti pilną gazą, tačiau pradžiai geriau atsargiau. Rytoj bus normalūs kilometrai“.

REKLAMA
REKLAMA

Buvęs šturmanas, o dabar už media darbą V. Žalos komandoje atsakingas Saulius Jurgelėnas teigė, kad „rytoj teks smėlį šaukštais valgyti“.

„Tikiuosi, svarbiausia nesėsti“, – atšovė V. Žala.

Dešimt greičiausiai kvalifikacinį greičio ruožą įveikusių automobilių ekipažų turi galimybę pasirinkti norimą startinę poziciją, pradedant nuo lėčiausio. Geresnį rezultatą įžanginiame etape pasiekęs lenktynininkas įrašomas pasirinktoje pozicijoje, o visa iki tol sudėliota rikiuotė pasislenka. Tokiu būdu užtikrintas dėl norimos startinės pozicijos gali būti tik pirmosios dienos lyderis, kuris nebūtinai nusprendžia važiuoti pirmas.

REKLAMA

Greičiausias šeštadienį buvo T1+ klasės „Toyota Hilux“ vairuojantis Nasseras Al-Attiyah, kuriam ant kulnų lipo Carlosas Sainzas su hibridiniu „Audi RS Q e-tron“. Prie patobulinto egzotiškojo BRX visureigio vairo vėl sėdęs Sebatienas Loebas įžanginiame etape varžėsi su lyderiais, tačiau šį kartą finišavo penktas.

Kvalifikacinio greičio ruožo ilgis siekė vos 19 kilometrų, kuriuos ralio maratono dalyviai įveikė važiuodami smėliu, akmeningu gruntu ir netgi kopomis. Visgi vairuotojų darbas tuo nesibaigė, kadangi po to sekė ilgas 595 kilometrų pervažiavimas iki Chailio, kurio apylinkėse suformuota žiedinė antrosios dienos trasa.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų