„Renault“ tikisi, kad artimiausiose lenktynėse, kurios vyks Ispanijoje, jų jėgaines naudojančioms komandos pavyks sumažinti atsilikimą nuo „Mercedes“.
Pastaruosius keturis metus F-1 triumfavusi „Red Bull“ problemų su naująja jėgaine turėjo nuo pat šių metų pradžios. Tačiau komanda nenuleidžia rankų ir tikisi artimiausiose varžybose rimčiau pasipriešinti kol kas nenugalėtai „Mercedes“.
„Vis dar išliekame realistai, ne optimistai. Tačiau kalbant apie artimiausias lenktynes Barselonoje ir Monake, galiu pasakyti, kad tai nebus varžybos, kuriose visų svarbiausia bus galia“, – kalbėjo „Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.
„Svarbiausia bus energija. Taigi lenktynėse bus svarbu, kad gerai veiktų jėgainė. Tačiau prieš varžybas Kanadoje norime turėti tai, kas dirbtų visu 100 proc.“
Nors prieš sezono pradžią naujieji varikliai buvo homologuoti, R. Taffinas teigia, jog patobulinti tam tikrus elementus vis dėlto yra įmanoma.
„Pajėgumas priklausys nuo programinės įrangos evoliucijos. Jei išspręsime kai kurias mūsų V6 variklio problemas, tada galbūt iš jo bus galima išspausti šiek tiek daugiau. Jei pavyksta atrakinti kažką naujo, tokiu atveju gauni dvigubą ar net trigubą efektą. Tokia situacija dabar yra su naudojamomis jėgainėmis.“
R. Taffino teigimu, progresuoti reikia siekiant pagerinti ne tik variklio, bet ir naudojamų degalų savybes.
„Yra ir kitų dalykų be variklio ir elektroninių sistemų, iš kurių galima išspausti daugiau pajėgumo. Galime kalbėti apie alyvą ir degalus. Kalbant apie kurą, kartu su „Total“ dar turime kur padirbėti.“