Tąkart teisėjai priėmė abejotinų sprendimų saugos automobilio fazės metu, kas galiausiai išėjo į naudą olandui Maxui Verstappenui („Red Bull“), suteikė jam pranašumą paskutiniame rate prieš britą Lewisą Hamiltoną („Mercedes“) ir leido išplėšti čempiono titulą iš varžovo rankų.
37-erių L.Hamiltonas praėjusią vasarą pasirašė su „Mercedes“ naują 2 metų sutartį. Britas komandai turėtų atstovauti iki 2023 m. sezono pabaigos, tačiau po Abu Dabio GP skandalo rimtai pradėjo galvoti apie karjeros pabaigą. BBC skelbė, kad L. Hamiltonas po Abu Dabio GP lenktynių prarado pasitikėjimą „Formulės 1“ teisėjais ir lauks komisijos išvadų dėl Abu Dabio GP lenktynėse priimtų sprendimų, kuomet, panašu, ne viskas buvo daroma tiksliai pagal reglamentą.
Keletą pastarųjų savaičių buvo spekuliuojama, ar britas pratęs karjerą, ar ne, o šias spekuliacijas, panašu, užbaigė pati „Mercedes“ komanda. Ji pareiškė, kad „44-asis numeris sugrįžta“ ir patalpino L. Hamiltono nuotrauką.
Tuo pačiu sklinda gandai, kad „Formulėje 1“ darbą gali prarasti Michaelas Masi. Manoma, kad jis bus atleistas iš lenktynių direktoriaus posto, o tai irgi turėtų pradžiuginti L. Hamiltoną, nes M. Masi svariai prisidėjo prie chaoso Abu Dabio GP lenktynių pabaigoje.
Daugybę „Formulės 1“ rekordų turintis L.Hamiltonas 2022 m. gali tapti tituluočiausiu visų laikų pilotu. Dabar tiek jis, tiek vokietis Michaelis Schumacheris turi po 7 pasaulio čempiono titulus. L. Hamiltonas šiemet gali pagerinti ir M. Schumacherio rekordą pagal didžiausią lenktynių skaičių vienoje komandoje. M. Schumacheris „Ferrari“ atstovavo 181-ose lenktynėse, o L. Hamiltonas už „Mercedes“ jau startavo 178 kartus.