Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų Dakaro ralis tapo dar vienu nauju puslapiu Lietuvos autosporto istorijoje.

Šių metų Dakaro ralis tapo dar vienu nauju puslapiu Lietuvos autosporto istorijoje.

REKLAMA

Čia pirmą sykį startavo sunkvežimių kategorijos komanda „ConnectPay Racing“. Vaidotui Paškevičiui, Slavomir Volkov ir Tomui Gužauskui debiutinės varžybos buvo išties sėkmingos. Po gausybės nuotykių lietuviai įsitvirtino dvyliktoje galutinės rikiuotės vietoje.

Paskutinysis greičio ruožas „ConnectPay Racing“ komandai turėjo būti tik formalumas, tačiau ir čia netrūko dramos. Nors Dakaro ralio pradžioje lietuviai važiavo itin stabiliai ir netgi buvo pakilę iki dešimtosios klasės vietos, likus keliems greičio ruožams „pavargo“ jų sunkvežimis.

Techninių „Mambos“ problemų kamuojamas ekipažas priešpaskutiniame greičio ruože smuktelėjo į vienuoliktą vietą klasėje ir paskutinį greičio ruožą pradėjo iš antros rikiuotės dalies. Dėl šios priežasties lietuviai paskutiniame, trumpiausiame greičio ruože atliko rekordinį lenkimų skaičių.

REKLAMA

„Vakar po nesėkmingos dienos dar bandėme organizatorių paprašyti, kad šios dienos starto sąraše mus pakeltų į viršų, bet tokios malonės negavome. Teko startuoti kitų dalyvių grupėje. Atlikdami pirmą lenkimą vos nepervažiavome bagio. Pradėjome jį lenkti, o jis ėmė trauktis į mūsų pusę. Per Marytės plauką išvengėme kriminalo. Nežinau, kaip būtų pasibaigę viskas. Toliau važiuodami šiek tiek pasiklydome, o radę kelią bandėme susigrąžinti pozicijas. Teko lenkti labai daug varžovų. Gyvai atlikome net 38 lenkimus, neskaičiuojant tų dalyvių, kurie stovėjo. Dulkėse tie lenkimai buvo labai pavojingi. Tempas nebuvo maksimalus, nes teko važiuoti atsargiai“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Likus keliems kilometrams iki finišo ekipažui teko stoti. Nors atrodytų, kad sunkvežimį sustabdyti gali tik didelė kliūtis, tačiau šįkart „Mamba“ pralaimėjo akistatą su masyviu krūmu. Jo viena šaka pralindo pro oro palaikymo ratuose sistemos vamzdelį ir jį nulaužė. Tačiau tai nebuvo vienintelė problema.

REKLAMA
REKLAMA

„Išėjo oras, suplyšo padanga. Teko stoti keistis likus septyniems kilometrams iki finišo. Pradėjus keisti ratą pastebėjome, kad neveikia ir mūsų oriniai kėlikliai. Matyt kita šaka kliudė ir jų sistemos vamzdelius. Teko improvizuoti, kaip paduoti orą į kėlimo sistemą. Sekėsi sunkiai, bet šiaip ne taip pakėlėme sunkvežimį. Tačiau aukščio neužteko. Po ratu teko iškasti duobę, kad būtų erdvės rato keitimui. Sugaišome dar 20 minučių“, – sakė „ConnectPay Racing“ pilotas Vaidotas Paškevičius. „ConnectPay Racing“ komanda dvyliktame Dakaro greičio ruože +8

Paskutiniame šių metų Dakaro ralio greičio ruože „ConnectPay Racing“ ekipa užėmė 26-ą vietą, o bendroje sunkvežimių rikiuotėje iškovojo 12-ą poziciją. Pasak komandos piloto Vaidoto Paškevičiaus, toks debiutinio pasirodymo Dakare rezultatas komandos narius nudžiugino. Varžytis su pasaulinio lygio, labiau patyrusiomis bei gerokai didesnius biudžetus turinčiomis ekipomis naujokams iš Lietuvos nebuvo lengva.

„Esame labai laimingi, kad pasiekėme pirmą savo finišą Dakare. Pirmo blyno neprisvilinome. Dėkojame visiems savo fanams, artimiesiems, kurių palaikymą išties jautėme. Ačiū partneriams, kurie mumis patikėjo ir kurių dėka galėjome išpildyti šią savo svajonę. Tikimės, kad tai tik pradžia ir čia mes dar sugrįšime. Užėmėme nuostabiai aukštą poziciją tarp geriausių pasaulyje. Kaip naujokams šis rezultatas yra fantastiškas. Juolab, kad važiavome tikrai ne su tokiu sunkvežimiu, kuris galėtų taikytis į TOP10. Ačiū dar sykį visiems palaikiusiems“, – debiutines varžybas apibendrino Vaidotas Paškevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų