• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Prancūzas Jeanas Ericas Vergne‘as, vairuojantis „Toro Rosso“ bolidą, per pirmuosius etapus teuždirbo vos 4 taškus, tačiau Prancūzijos sporto portalui Sports.fr teigia, kad jo bolidas yra pajėgesnis ir šiuo metu gali kur kas daugiau. Jis tikisi, kad „Toro Rosso“ per artimiausius etapus pavyks „paspausti“, tačiau kartu abejoja, kad situacija turnyrinėje lentelėje iš esmės pasikeis.

REKLAMA
REKLAMA

- Ką jūs manote apie pirmąsias šių metų lenktynes?

-Įspūdis neblogas. Ir nors iš šalies gali būti nepastebima, mūsų komandoje vyrauja optimizmas. Turiu puikią mašiną, komanda irgi dirba gerai, o kas svarbiausia – mes žinome, į kurią pusę reikia eiti norint pažangos. Mūsų lygis nėra pats blogiausias, todėl ryžto nestokojame. Jaučiuosi kur kas geriau nei praėjusiame sezone: galiu kur kas geriau dirbti savo darbą, net kai iškelti uždaviniai yra didesni nei pernai.

REKLAMA

- Ar iki šiol gailitės dėl nebaigtų lenktynių Malaizijoje ir Bahreine?

-Ne. Malaizijoje problemos kilo jau pačiame starte: variklis perkaito ir įsijungė saugos režimas. Startavau 9-toje pozicijoje, tačiau jau po pirmo posūkio atsidūriau 20-toje vietoje. Apsuptas kitų lenktynininkų, niekaip negalėjau išvengti susidūrimo. Gaila, kad taip atsitiko, juk galėjau pelnyti taškus – mažų mažiausia galėjau pretenduoti į dešimtuko antrą pusę. Kas dėl Bahreino, tai reikia labiau gailėtis dėl kvalifikacijos, o ne lenktynių. Važiavau greitąjį ratą ir galėjau iškovoti gerą poziciją, tačiau prasidėjo problemos, praradau apie 0,5 sek. ir nepatekau į kitą etapą.

REKLAMA
REKLAMA

- Ką jūs galvojate apie naujos komandos variklius?

-Jie tiesiog nuostabūs, jie turi labai didelį sukimo momentą ir gerą komponuotę, jie reikalauja kur kas subtilesnio ir kruopštesnio vairavimo kartu nuolat kontroliuojant degalų sąnaudas. Norint prie to priprasti, reikia nemažai pastangų ir laiko – kur kas daugiau nei anksčiau. Kita vertus, mūsų komanda kol kas yra labai toli iki to, kad išnaudotumėme visą variklio potencialą. „Toro Rosso“ kartu su „Renault“ labai daug dirbo pritaikant motorą prie mūsų bolido. Ir nors žiemą mes nedaug dirbome testuose, dabar mums pavyko neblogai suprasti šio variklio gebėjimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Ar jūs iš tų, kuriems nepatinka naujo variklio garsas?

-Visai ne, manęs nedomina šios diskusijos. Iš vienos pusės, mano nuomonė gali nieko nereikšti, iš kitos – dėl tokių kalbų negaliu prarasti koncentracijos. Mano paskirtis – ne diskutuoti, o vairuoti mašiną ir siekti gerų rezultatų, įrodyti, kad „Formulė-1“ yra automobilių sporto viršūnė, kad čia – geriausi bolidai ir geriausi sportininkai.

REKLAMA

- Po keturių etapų po truputį dėliojasi bendras šių metų čempionato vaizdas ir jėgų išsidėstymas. Ar ilgesnė trijų savaičių pertrauka tarp etapų turės tam įtakos?

-Per tą laiką visos komandos stipriai dirbs, stengsis kuo geriau paruošti bolidus artėjančioms lenktynėms. Jai atvirai, aš netikiu, kad įvyks kokių nors esminių pasitekimų šių metų čempionate, nors „Renault“ tobulina variklį prieš kiekvieną „Grand Prix“. Ši pertrauka tikrai neturės įtakos visam sezonui.

REKLAMA

- Švenčiate savo gimtadienį, ko jums palinkėti?

-Norėčiau, kad man vieną dieną paskambintų iš „Toro Rosso“ ir pasakytų, kad pavyko mūsų bolido aerodinamiką padidinti 20 punktų, o taip pat palengvinti važiuoklę. Tai man leistų atkovoti kelias dešimtąsias sekundės.

- Ko jūs laukiate iš šio sezono?

-Mano tikslas – iškovoti kuo daugiau taškų. Tai pirmiausia priklauso nuo geros kvalifikacijos, reiškia, turiu kuo dažniau patekti į dešimtuką. Žodžiu, stengiuosi gerai važiuoti nuo pirmos iki paskutinės sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Netrukus bus minimas A. Sennos 20-tos žūties metinės. Kokias asociacijas jums kelia ši pavardė?

-Kai jis žuvo, aš buvau visai vaikas, bet jaučiau tuštumą, atsiradusią po jo išėjimo. A. Senna buvo iš tų lenktynininkų, kurie iš esmės pakeitė „Formulės-1“ įvaizdį, jis liks joje visą gyvenimą. Kaip Tigeris Woodsas golfe ar Michaelas Jordonas krepšinyje. A. Senna sukėlė revoliuciją „Formulėje-1“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų