• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu reikėtų trumpai apibūdinti šių metų Breslau ralį, „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkai ilgai nedvejodami pasakytų kad tai vienas sudėtingiausių iššūkių lenktynių kalendoriuje. Trečiadienį sportininkams vėl teko įveikti permirkusias nuo lietaus trasas, o jos tuo pačiu buvo negailėstingos ir keturračiams.

Jeigu reikėtų trumpai apibūdinti šių metų Breslau ralį, „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkai ilgai nedvejodami pasakytų kad tai vienas sudėtingiausių iššūkių lenktynių kalendoriuje. Trečiadienį sportininkams vėl teko įveikti permirkusias nuo lietaus trasas, o jos tuo pačiu buvo negailėstingos ir keturračiams.

REKLAMA

Antanas Kanopkinas po trečiosios ralio dienos labiausiai džiaugėsi tuo, kad komanda į lenktynes atvyko su naujuoju savo sunkvežimiu Hansu, kurio įrengimui buvo skirta daug dėmesio ir energijos, o tokiomis dienomis kaip ši, visa tai atsipirko su kaupu: „Baigėsi dar viena sunki ralio diena. Pirma jos pusė buvo labai šlapia – technika veikė daugiau kaip povandeninis laivas, o ne keturratis. Labai džiaugiuosi, kad Hanse įrengėme drabužių džiovyklą, tai ryte visi rūbai po vakarykščių maudynių trasoje jau buvo sausi. Dėl to iki pirmųjų gilių pelkių šiandien, galėjome jaustis pakankamai komfortiškai. Žinoma, privažiavus didžiausias pelkes sušlapome iš naujo ir siekėme finišo tomis sąlygomis, kurias pateikė trasa.“

Sportininkas pasakojo, kad trečiadienį susidūrė su jau bene standartine tapusia situacija, kai ilgose tiesiose trasos atkarpose keturračiams trūksta maksimalaus greičio. A. Kanopkinas sako, kad šiam klausimui kol kas neturi stebuklingo sprendimo, tad stengiasi siekti maksimalaus rezultato su tiek greičio, kiek turi.

REKLAMA
REKLAMA

Mindaugas Skudutis, sugrįžęs iš dienos greičio ruožų, taip pat nestokojo įspūdžių. Tiesa, ne visi jie buvo malonūs: „Pirmasis greičio ruožas buvo labai šlapias ir slidus, tačiau tempas buvo geras iki kol penktame kilometre pajaučiau, kad liko varanti tik galinė ašis. Sulūžo granata, išsinėrė pusašis. Tai visus likusius daugiau nei 70 kilometrų važiavau varomas tik galiniais ratais ir po trasą slidinėjau kaip kėglis. Tempas, vertinant gedimą, buvo neblogas.“

REKLAMA

Antroje dienos dalyje, sako M. Skudutis, buvo nusiteikęs kompensuoti tai, ką prarado važiuodamas pirmajame greičio ruože. Tempą pavyko palaikyti puikų, navigacinių klaidų taip pat pavyko išvengti, o didelę laiko dalį vyko įtempta „kova“ su varžovu iš Lenkijos: „Lenkui mane prisivijus praleidau jį į priekį – taip patogiau naviguoti ir lengviau važiuoti. Tuo pačiu prie mūsų prisijungę ir Antanas, tai mes turėjom smagų laiką spausdami varžovą ir neleisdami jam atsipalaiduoti. Greitis buvo maksimalus ir viskas ėjosi sklandžiai, bet likus dešimčiai kilometrų iki finišo pajaučiau, kad pradėjo tampyti keturračio priekį – buvo tuščia padanga ir teko važiuoti atsargiau, nors tempo per daug ir nemažinau. Laukiam rezultatų ir rytojaus.“

Sportininkams liko dvi ralio dienos, tad atsipalaiduoti dar anksti. Keli šimtai laukiančių kilometrų ir permainingos oro sąlygos nežada lengvos savaitės pabaigos, tačiau „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkai nusiteikę siekti finišo nepaisant iššūkių.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų