Svajonės laimėti šių metų maratoną užgeso Tuščiojo Ketvirčio smėlėtose platybėse, kurios šiandien nebuvo palankios daugeliui ralio dalyvių.
Netikėtas padangos pradūrimas ir hidraulinės automobilio pakėlimo sistemos gedimas 225-ajame kilometre sužlugdė ekipažo planus.
„Mes pradūrėme ratą. Vėliau nustojo veikti hidraulinė automobilio pakėlimo sistema. Kadangi neturime rankinio automobilio pakelėjo, nežinojome kaip pakeisti ratą“, – pasakojo lenktynininkas.
„Sugedus hidraulinei sistemai, nustojo veikti ir vairo stiprintuvas. Net nežinau kaip turėsime toliau važiuoti“, – nusivylimo neslėpė S. Peterhanselis.
Prancūzo bėdomis pasinaudojo kiti Dakaro ralio lyderiai. Nasseras Al Attiyah, Mattiasas Ekstromas, Guerlainas Chicheritas, Martinas Prokopas, Ginielis de Villiersas ir Carlosas Sainzas yra vieninteliai lenktynininkai, įveikę E tašką ir po 476 km stojo į F poilsio bivaką, kuriame praleis naktį.
Šiandien iš kovos pasitraukė dar vienas Dakaro ralio lyderis Y. Al Rajhi.
Šeštajame greičio ruože, tempą diktavęs lenktynininkas patyrė avariją, po kurios ekipažas buvo priverstas pasitraukti iš tolimesnių varžybų.
„Po 51 km labai lygioje atkarpoje viskas buvo gerai ir mes važiavome pilnu greičiu, kai į kažką atsitrenkėme. Automobilis pradėjo verstis ir dabar yra sugadintas“, – po avarijos sakė Y. Al Rajhi.
„Tai – mūsų svajonės laimėti 2024 m. Dakaro ralį pabaiga. Nors mums viskas gerai, bet esame nusivylę, kad turime taip pasitraukti. Lėtai, bet vis didinome persvarą ir tai sėkmingai darėme iki 51-ojo kilometro, – nusivylimo neslėpė lenktynininkas – Tikėkimės, jog galėsime iš naujo startuoti antrąją Dakaro ralio savaitę, tačiau tai priklausys nuo mūsų komandos technikų.“
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaro polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!