Japonijos automobilių pramonės milžinė "Toyota Motor Corp." susigrąžino pasaulio automobilių pramonės lyderės vardą - tą rodo 2012 metų rezultatai, praneša "RIA Novosti" remdamasi kompanijos pranešimu spaudai.
2012 metais "Toyota" visame pasaulyje pardavė 9,7 mln. automobilių, tai yra 22,6 proc. daugiau nei per 2011 metus. Tokie rezultatai gauti atsižvelgus į kompanijos antrinių įmonių - "Hino Motors Ltd." ir "Daihatsu Motor Co" - pardavimų rodiklius.
Taigi Japonijos koncernui pavyko aplenkti JAV automobilių milžinę "General Motors", kuri 2012 metais pardavė 9,29 mln. automobilių.
Kaip informuoja "Bloomberg", 2013 metais "Toyota" ketina padidinti pardavimų rodiklį iki 9,91 mln. automobilių, nes tikisi išplėsti pardavimus JAV rinkoje. Teigiamą pardavimų dinamiką turėtų palaikyti ir žemas jenos kursas, kuris didina Japonijos automobilių konkurencingumą užsienio rinkose.
"Toyota" pardavimai Japonijoje praėjusiais metais padidėjo 35,2 proc. - iki 2,4 mln. automobilių, už Japonijos ribų - 19 proc., iki 7,33 mln. automobilių.
"Toyota" gamybos apimtys praėjusiais metais padidėjo 26,1 proc. - iki 9,9 mln. automobilių. Gamyba už Japonijos ribų šiuo laikotarpiu išaugo iki 5,4 mln. automobilių, arba 25,5 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Gamyba vidaus rinkoje padidėjo 26,9 proc. - iki 4,42 mln. automobilių.