• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Toyota Motor Europe“ (TME) technikos centre Zaventeme, Belgijoje, atidarė savo bandymų aikštelę. Moderniai Zaventemo bandymų aikštelei, kuri turi padidinti bendrovės „Toyota“ Europoje gaminamų automobilių tyrimų ir plėtros vaidmenį, įrengti reikėjo dvejų su puse metų,  į ją buvo investuoti 47 milijonai eurų, ir tai dar vienas įrodymas, kad „Toyota Motor Europe“ ilgam atėjo į Europą ir Belgiją.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdamas bandymų aikštelės atidarymo metu, Steven'as Vanackere (Steven Vanackere), Ministro pirmininko pavaduotojas, Belgijos vyriausybėje užimantis Užsienio reikalų ministro pareigas, pasakė: „Mūsų ekonomikos ateitis priklauso nuo gebėjimo nuolat atsinaujinti. Bandymų aikštelė, kurią šiandien atidarome, yra geras pavyzdys. Tai technologinių naujovių diegimo rezultatas, siekiant pasitarnauti visuomenei. Saugumas kelyje – vienas svarbiausių prioritetų, ir šis projektas parodo, kiek „Toyota“ prie jo prisideda. Be to, bandymų aikštelė buvo įrengta aplinkai nekenksmingu būdu. Šis projektas parodo, jog atvira mūsų verslo aplinka, kurią labai vertina užsienio bendrovės, ypač Japonijos, atsiperka. Kaip Užsienio reikalų ministras aš su dideliu malonumu galiu pasakyti, kad ekonominiai Japonijos ir Belgijos ryšiai yra stipresni negu bet kada anksčiau“.

REKLAMA

Naujoji Zaventemo bandymų aikštelė atliks svarbų vaidmenį kuriant „Toyota“ bendrovės automobilius Europoje. Ji iš dalies pagrindžia bendrovės ilgalaikę viziją, kaip tapti „Toyota“ pasaulinės plėtros centru, dirbančiu mažų ir kompaktiškų automobilių segmentuose. Technikos centro bandymų aikštelės ir jos papildomos infrastruktūros plotas – 65 000 m², o bendras Centro plotas – 187 000 m². „Toyota“ bendrovėje šiuo metu dirba apie 770 Technikos centro darbuotojų, 430 iš jų darbas susijęs su „Toyota“ tyrimais ir kūrimu. Šiuo metu „Toyota“ į Technikos centrą jau yra investavusi 167 milijonus eurų, įskaitant pastarąją 47 milijonų eurų investiciją naujai bandymų aikštelei pirkti ir įrengti.

REKLAMA
REKLAMA

TME prezidentas ir generalinis direktorius Didier'as Leroy'us (Didier Leroy) pasakė: „Europos automobilių rinka yra viena konkurencingiausių pasaulyje, o mūsų Technikos centras jau yra tapęs „Toyota“ pasaulinės mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros organizacijos pagrindine infrastruktūra. Turėdami naują bandymų aikštelę, mes greičiau ir efektyviau pasinaudosime savo unikalia padėtimi ir infrastruktūra kaip inovacijų laboratorija, kad galėtume sukurti mūsų pirkėjams europiečiams tinkamą automobilį čia pat, Europos širdyje“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Neminint 1,4 km ovalo formos bandymų trasos, daugiafunkcėje bandymų aikštelėje taip pat yra 90 m skersmens slydimo aikštelė, šiurkščios dangos kelias, triukšmo nustatymo kelias ir atkarpa stabdžiams bandyti. Ši infrastruktūra leidžia „Toyota“ bendrovės inžinieriams Europoje atlikti kuo įvairiausius bandymus, pvz.: važiavimo komforto, kelio triukšmo ir vibracijos, automobilio galios, stabilumo posūkiuose, variklio ir stabdžių veikimo. Bandymų aikštelei esant netoli Technikos centro pagrindinių dirbtuvių ir biurų, joje vyks didžioji dalis visų vietoje atliekamų automobilių techninių bandymų. Tai, kad galima atkurti esamus kelių paviršius, reiškia, jog bandymus galima atlikti efektyviai ir kontroliuojamoje aplinkoje. Bandymų aikštelė leis dar greičiau prisitaikyti prie rinkos poreikių ir automobilių vertinimo.

Įrengiant bandymų aikštelę, buvo stengiamasi padaryti kuo mažesnį poveikį aplinkai. Apie 98 proc. statybinio laužo (apytikriai 36 000 t) vykdant projektą buvo perdirbta vietoje. Buvo pasirinkti tokie bandymų aikštelės aplinkos elementai, kurie galėtų būti integruojami į gamtos aplinką. Taip pat atliktas išsamus triukšmo tyrimas, siekiant užtikrinti, kad nebus poveikio kaimynystėje gyvenantiems žmonėms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų