Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
jus kolega visiskai teisus,pritariu jums.
dabar gal dauguma ir supras kodel pvz. nenauji automobiliai is Prancuzijos daugiausiai neturi serviso knygeliu. Tiesiog neracionalu vaziuoti garantinei prieziurai, kai po 3-5 metu ji parduosi su visomis problemomis...
Į avarijas papuola kaip tik naujesni automobiliai. Aš vairuoju 18 metų passatą, pas mane kondicionierius yra, ABS. Aišku suprantu,kad tai nepalyginsi su naujesniu auto, bet keisti nesiruošiu. Tarnauja man ji gerai, gedimų mažai ir lengvai pataisomi. Kai prižiūri mašina ji ir važiuoja ilgai. Daug matau prastensnės išvaizdos mašinos, kurios žymiai jaunesnės. Bet čia jau vairuotojo problema.
Gal ir galima pirkti naują automobilį, bet labai jau brangus tas garantinis periodas. Brangiai kainuoja reguliari priežiūra, dėl draudiminio įvykio firm. salone darbai brangūs ir draudikai už tai baudžia.
labai nesenai buvo straipsnis, apie tai, kiek naujesni modeliai ir patikimesni del gedimo uz senesnius, tai nemaciau ne vieno modelio, kuris butu patikimesnis uz pirmtaka. Isvada tokia, kad norint isigyti ir islaikyti nauja automobili reikia didziuliu sumu slamanciu..o paziurejus i vid. atlygi musu salies, tai tikrai greit is esmes neatnaujinsim savo parko :)
Automobilio amžius mūsų krašte yra problema dėl neišvengiamos korozijos ir dėl pravažiuotų km. Bet kuris naudojamas daiktas, o ypač mechanizmas dyla. Jo priežiūra tampa brangi, vis sunkiau gauti reikalingų detalių, todėl, aišku, tenka keisti. Negali be galo ilgai su senu važinėti. O išvaizda - svarbu, kad būtų tvarkingas
Straipsnyje labai teisingi pastebejimai del nauju auto.
Siuo metu automobiliai gaminami kuo sudetingesni, kad "pigiai" negaletum suremontuoti.
Nauju auto saugumas yra dviprasmiskas, tarkim dabar deda i stoikes prie priekinio lango oro pagalves, ir jos pasidaro labai placios ir kartais nematai automobilio ar kitos kliuties + nauju automobiliu vaziuodamas neivertini teisingo saugaus greicio, automobilio stabilumo ant kelio, todel padaryti avarija yra kur kas "lengviau".
O del ekologiskumo: kazkur skaiciau straipsni, kad pagaminti nauja automobili kenkia kur kas daugiau nei vazineti su senu automobiliu.
Del
Del ekonomiskumo: kuro "GAL" ir valgys maziau (nors drisciau priestarauti), bet servizas naujos auto kartais kainuoja kur kas daugiau nei senos auto.
Apskritai dabar automobiliai tapo MADOS reikalas, gamina kas metus naujus modelius, visi automobiliai panaseja... boring...
Siuo metu automobiliai gaminami kuo sudetingesni, kad "pigiai" negaletum suremontuoti.
Nauju auto saugumas yra dviprasmiskas, tarkim dabar deda i stoikes prie priekinio lango oro pagalves, ir jos pasidaro labai placios ir kartais nematai automobilio ar kitos kliuties + nauju automobiliu vaziuodamas neivertini teisingo saugaus greicio, automobilio stabilumo ant kelio, todel padaryti avarija yra kur kas "lengviau".
O del ekologiskumo: kazkur skaiciau straipsni, kad pagaminti nauja automobili kenkia kur kas daugiau nei vazineti su senu automobiliu.
Del
Del ekonomiskumo: kuro "GAL" ir valgys maziau (nors drisciau priestarauti), bet servizas naujos auto kartais kainuoja kur kas daugiau nei senos auto.
Apskritai dabar automobiliai tapo MADOS reikalas, gamina kas metus naujus modelius, visi automobiliai panaseja... boring...
Oho, mano pilnametis Civic, rida 282000, patyręs 4 avarijas (atbulom į priekį įvažiavo BMW, pati įvažiavau į Peugeuot, verčiausi, o prieš porą mėnesių kažkoks debilas smarkiai įlėkė šonan ir pabėgo), remontai neskaitant "blėtų" keitimo po avarijų, datų neprisimenu:
pakeista alkūninio veleno tarpinė
pakeisti rankinio stabdžio trosai
perrinkti užsikirtę suportai
pakeisti galiniai sailentblokai
pakeisti 2 sankabos cilindriukai (pati sankaba dar originali ir vis dar gerai tarnauja)
pakeistas durelių spynelės mechanizmas (neatsirakindavo esant šalčiams)
Pakeista vairo traukė, priekinio rato guolis ir šarnyras (užsikirtusio suporto pasekmė)
Pakeistas karteris (originalus prarūdijo ties kamščio sriegiu)
Tvarkytas kėbulas, bet čia labiau dėl to, kad negražiai atrodė, o ne dėl to, kad buvo būtinybė.
pakeista alkūninio veleno tarpinė
pakeisti rankinio stabdžio trosai
perrinkti užsikirtę suportai
pakeisti galiniai sailentblokai
pakeisti 2 sankabos cilindriukai (pati sankaba dar originali ir vis dar gerai tarnauja)
pakeistas durelių spynelės mechanizmas (neatsirakindavo esant šalčiams)
Pakeista vairo traukė, priekinio rato guolis ir šarnyras (užsikirtusio suporto pasekmė)
Pakeistas karteris (originalus prarūdijo ties kamščio sriegiu)
Tvarkytas kėbulas, bet čia labiau dėl to, kad negražiai atrodė, o ne dėl to, kad buvo būtinybė.
Turiu 19 metų senumo Hondą, savo "mergytės" tikrai nesiruošiu keisti į nieką, tvarkinga, važiuoja puikiai, tik jau nebe gražuolė (bet su laiku vėl bus), kuro "valgo" mažai, vos šešis litrus 100-ui km mieste (variklis 1,3 l benzininis), techninių problemų jau nebėra (ankstesni šeimininkai neprižiūrėjo), liko tik galutinai kėbulą sutvarkyti. Genda mano mažylė taip pat retai, nes tiesiog nėra kam gest - variklis senovinis karbiuratorinis, vairo stiprintuvo nėra, elektronikos taip pat. Visi gedimai - kas nors prarūdijo, prirūdijo, stabdžiai sudilo ar kokia guma prakiuro ir tai VISKAS. Šiais metais teko daryti porą rimtesnių remontų (keisti sailentblokus ir rankinio stabdžo trosus), tačiau keičiamos detalės dar buvo originalios gamyklinės. Daug kas manęs klausia, ar man negėda su tokio senumo automobiliu važiuot, man tikrai ne gėda, aš savo mažyte didžiuojuos. Nėra tokio naujo automobilio, kuris būtų toks patikimas.
>To kris> na nauju automobiliu metaline konstrukcija yra gaminama is siek tiek plonesnio storio metalo, motyvuojant tuo kad sutaupoma pinigu ir padeja saugumo lygis. Nes smugio metu, inercijos jega labiau sugeria automobilis pagamintas is plonesnio storio, taip tenka mazesne inercijos jega keleiviams ir vairuotojui ir tai didina sauguma :D
Senas automobilis: už ir prieš (apklausa)