Lapkričio 18-ą dieną „Mini“ gamykloje Oksforde buvo pristatytas naujasis „Mini Cooper“. Gamintojai pasistengė, kad automobilio pristatymas sutaptu su pačio pirmojo „Mini“ kūrėjo sero Alec Issigonis gimtadieniu ( pirmo, dar britiško XXa. vidurio „Mini“ kūrėjas gimęs 1906 metų lapkričio 18 dieną).
Tiesa, viešas automobilio debiutas įvyks šio mėnesio pabaigoje, kai automobilis bus pristatytas Tokijo ir Los Andželo automobilių parodose.
Automobilis bus gaminamas naudojant „BMW“ platformą su priekinių ratų pavara „UKL1“. Naujasis „Mini Cooper“ ūgtelėjo – jis 98 milimetrais ilgesnis, 44 milimetrais platesnis ir 7 milimetrais aukštesnis, nei jo pirmtakas. Beje, bagažinės tūris dabar siekia 211 litrų, o tai net 30 proc. didesnis tūris, nei ankstesniame automobilyje.
„Mini Cooper“ variklių gama bus visiškai atnaujinta. Visų pirma automobiliuose atsiras trijų cilindrų 1,5 litro darbo tūrio benzininiai ir dyzeliniai agregatai. Jų galia sieks 136 ir 116 a.g. Na o „Cooper S” versijoje bus montuojamas dviejų litrų darbo tūrio keturių cilindrų variklis, kurio galia sieks 192 a.g. Su juo galingiausia „Mini Cooper“ versija iki 100 kilometrų per valandą greičio spurtuos per 6,2 sek. Visi varikliai aprūpinti turbinomis, atitinka „Euro 6“ normas.
Automobilis bus siūlomas su trijų tipų transmisijomis. Visų pirma tai 6 pavarų mechaninė pavarų dėžė su automatinio pergazavimo funkcija, šešių pavarų „automatas“, ir sportiška šio „automato“ versija. Dar viena naujojo modelio įdomybė – adaptyvi pakaba. Vairuotojai galės rinktis įprastą ir sportišką pakabos rėžimą. Naujo modelio pardavimai Didžiojoje Britanijoje bus pradėti kitų metų pavasarį.