2012 m. sausio mėnesį „Opel“ dyzelinių variklių gamą vainikuos naujas „BiTurbo“ agregatas. 2.0 l CDTI ne tik išvysto 143 kW/195 AG galią ir 400 Nm sukamąjį momentą, bet dabar pasižymi ir taupumu – degalų sąnaudos yra 4.9 l/100 km (tarša – 129 g/km CO2). „Insignia BiTurbo“ variklis leidžia 100 km/h greitį išvystyti per 8.7 sekundes, o maksimalus greitis siekia 230 km/h.
Keturių cilindrų „common rail“ variklis su dviguba turbinų sistema, turi du režimus. Tokia konstrukcija anksčiau buvo naudojama tik brangesniuose modeliuose.
„Tokio galingumo ir sukamojo momento segmente, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai dažniausiai būna trijų litrų darbinio tūrio. Mūsų siūloma „BiTurbo“ konstrukcija, net ir esant mažesniam variklio darbiniam tūriui, leidžia išvystyti didesnę galią, o degalų sąnaudos bei tarša išlieka 30 proc. mažesnės, – sako „Insignia vyresnysis inžinierius, Volkeris Scharfas.