MINI automobilius gaminantis koncernas „BMW Group“ pradeda naują etapą, kuriuo planuoja tęsti šių stilingų ir išskirtinių automobilių sėkmės istoriją. Oksforde (Jungtinė Karalystė) esančioje MINI gamykloje iškilmingu renginiu pradėta trečiosios kartos legendinio MINI hečbeko gamyba.
Gamintojo teigimu, 1959 m. pirmą kartą pradėtas gaminti ir tikrą revoliuciją automobilių rinkoje sukėlęs „MINI Hatch“ ir toliau išlaikys savo žavesį bei dizainą, tačiau taps šiek tiek didesnis ir gerbėjus nustebins savo techninėmis savybėmis bei naujovėmis.
„MINI automobiliai įkvepia madas diktuojančias kūrybingas asmenybes pačiuose įvairiausiuose pasaulio kraštuose. Tikimės, kad taip bus ir toliau, todėl siekdami, kad naujųjų MINI automobilių karta būtų tokia pat sėkminga kaip ir ankstesnė, jų dizaino kardinaliai nekeitėme. Tačiau po jų išore slepiasi techniškai visiškai naujas automobilis“, - pristatymo metu sakė „BMW Group“ valdybos narys Peteris Schwarzenbaueris.
2014 m. pradžioje prekyboje pasirodysiantys naujieji MINI modeliai bus 98 mm ilgesni, 44 m platesni ir 7 mm aukštesni nei jų pirmtakai. Juose įmontuota 28 mm ilgesnė važiuoklė ir padidintas atstumas tarp ratų. Pakeitus automobilio matmenis, salonas tapo erdvesnis, o bagažinės tūris padidėjo iki 211 litrų. Tai taip pat yra pirmasis šios klasės automobilis, siūlantis priekines LED tipo lempas standartinėje komplektacijoje arba adaptyvius LED žibintus papildomoje komplektacijoje.
Šio MINI automobilio pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų naujų variklių su su MINI TwinPower Turbo technologija: 1,5 l trijų cilindrų benzininį 136 AG variklį, 2 l keturių cilindrų benzininį 192 AG variklį, skirtą „Cooper S“ modeliui, ir 1,5 l trijų cilindrų dyzelinį 116 AG variklį. Šie varikliai galės būti derinami su šešių pavarų mechanine, šešių pavarų automatine arba šešių pavarų sportine-automatine greičių dėžėmis.
Naujosios kartos MINI gamą sudarys „MINI Cooper“, „MINI Cooper D“ ir „MINI Cooper S“ modeliai.
Kaip teigia „BMW Group“ valdybos narys Haraldas Krügeris, šiam legendiniam automobiliui Oksfordo gamykla pasirinkta neatsitiktinai. „Ši šalis yra tikra MINI automobilių gamybos širdis, tad simboliška, jog šimtaisiais šios mūsų gamyklos egzistavimo metais tęsiame MINI prekės ženklo sėkmės istoriją būtent čia pradėdami naujos kartos modelio gamybą“, - sakė jis.
Į savo gamyklas Jungtinėje Karalystėje (Oksforde, Svindone ir Hams Hole) koncernas 2012-2015 m. laikotarpiu iš viso planuoja investuoti apie 750 mln. svarų. Investicijos į šias gamyklas yra MINI prekės ženklo pasaulinio augimo strategijos dalis. Oksforde, visų pirma, investuojama į tai, kad naujausi MINI automobiliai būtų gaminami dar tvariau ir efektyviau. Pavyzdžiui, gamyklos garažas papildytas daugiau negu 1000 naujausios kartos robotų. Tuo tarpu Hams Holo gamykloje investuota į naujos efektyvesnių benzininių ir dyzelinių variklių gamybos sistemos sukūrimą. Iš viso Jungtinėje Karalystėje „BMW Group“ nuo 2000 m. investavo daugiau negu 1,75 mlrd. svarų.
MINI gamykla Oksforde yra trečia pagal dydį gamykla Jungtinėje Karalystėje, surenkanti ir eksportuojanti automobilius. MINI sudaro 14 proc. šioje šalyje surenkamų lengvųjų automobilių ir 14 proc. iš Jungtinės Karalystės eksportuojamų automobilių. Šioje gamykloje yra gaminami „MINI Hatch“, „Convertible“, „Clubman“, „Clubvan“, „Roadster“ ir „Coupe“ modelių automobiliai.
Vokietijos koncernas „BMW Group“ yra vienas didžiausių automobilių ir motociklų gamintojų pasaulyje. Kompanijai priklauso BMW, MINI ir „Rolls-Royce“ prekės ženklai. 2012 m. „BMW Group“ visame pasaulyje pardavė apie 1,85 mln. automobilių ir 117 tūkst. motociklų. Per 2012 m. fiskalinius metus kompanijos pajamos siekė 76,85 mlrd. eurų, o pelnas prieš mokesčius – 7,82 mln. milijardų eurų. 2012 m. gruodžio 31 d. įmonėje dirbo 105 876 darbuotojai.