REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį, balandžio 7 d. viename iš Rusijos automobilių salonų įvyko veiksmo filmo scenos vertas incidentas, kuomet nepatenkintas klientas savo automobiliu taranavo pastatą, įvažiavo į vidų ir ėmė daužyti viską, kas pasitaikė jo kelyje. Automobilį „Suzuki Grand Vitara“ vairuojantis vyras visiškai suniokojo pirmąjį pastato aukštą, taip pat ir čia stovėjusius du „Nissan“ padidinto pravažumo modelius „X-Trail“ ir „Qashqai“.

REKLAMA
REKLAMA

Nors paties incidento kaltininko liudijimas žiniasklaidoje kol kas neskelbiamas, incidento aplinkybes šiek tiek nušviečia automobilių salono savininkų „Pelikan auto“ išplatintas pranešimas klientams, partneriams ir žiniasklaidai. Jame rašoma, kad vaizdo įraše užfiksuoto vyro vardas – Michailas Kustovas. Jis yra 42 m. akušeris ginekologas, dviejų vaikų tėvas ir salono, kurį suniokojo, klientas.

REKLAMA

Incidento dieną M. Kustovas į automobilių saloną atvyko atsiimti pikapo „Nissan Navara“, kuriam buvo atliekamas kėbulo remontas. Kaip praneša „Pelikan auto“, remontas buvo daromas finansuojant draudimo kompanijai, taigi jokių santykių piniginiais klausimai su klientu nebuvo. Suderintas laikas automobiliui atsiimti, anot pranešimo, buvo 15 val. 30 min. Klientas į saloną atvyko maždaug 10 min. anksčiau, tačiau remiantis tiksliai chronologine tvarka išdėstytais įvykiais, po keleto pakartotinių mėginimų teirautis, ar automobilis jau parengtas, po 30 min. nuo atvykimo jis dar nebuvo atiduotas.

REKLAMA
REKLAMA

Likus keletui minučių iki 16 val. jis sėdo į automobilį, kuriuo atvyko iki salono, o tolimesnius įvykius galite matyti vaizdo įrašuose. Patys „Pelikan auto“ atstovai savo pranešime kelia hipotezę, kad tokią reakciją klientui galėjo sukelti daugiau nei 20 min. trukęs laukimas. Anot jų, tolimesnes išvadas tegu daro policija, prokuratūra, teismas ir, galbūt, psichiatrai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų