Italų superautomobilių gamintojas „Ferrari“ Frankfurte pristatė ultimatyvią modelio „458 Italia“ versiją. Automobilis pavadintas „Ferrari 458 Speciale“ ir šį rudenį tapo „Ferrari“ stendo Frankfurto automobilių parodoje pažiba.
„Ferrari 458 Speciale“ gavo modernizuotą 4,5 litro darbo tūrio V8 variklį. Variklyje bus modernizuoti švaistikliai, kurie ištvers padidėjusius sūkius. Maksimalūs sūkiai sieks 9300 aps./min. (dabar – 9000 aps./min.). Be to, bus montuojamas kitoks variklio valdymo blokas ir nauja išmetimo sistema. Todėl variklio galia išaugo iki magiškos 605 AG ribos. Tai reiškia, kad vienam litrui darbo tūrio teks 135 a.g., o tai yra puikus rezultatas tarp keliams skirtų automobilių be turbinų.
Variklio sukimo momentas ratams perduodamas per 7-ių pavarų „Getrag“ dėžę su dviem sankabomis. Automobilis gavo aktyvius aerodinaminius elementus, be to jis 65 kilogramais lengvesnis už „458 Italia“. Pasak italų, „458 Speciale“ iki 100 kilometrų per valandą greičio spurtuos per 3 sekundes, o 200 kilometrų per valandą greitį pasieks per 9,1 sek.