Kažkada jau pasakojome apie įdomų „body-art“ meistrų eksperimentą motociklų tema – tuomet Amerikos „Progressive International Motorcycle Shows“ parodų serijoje sužibėjo agentūra „IdeaBrand“, kuri į talką pasikvietė būrį itin lanksčių moterų. Menininkams čia talkino šokėjos, oro akrobatės ir jogos instruktorės. Sumanymas buvo dar neregėtas – naudojant tik moterų kūnus ir dailininkų fantaziją „IdeaBrand“ užsibrėžė sukurti tris motociklų skulptūras.
Puikią idėją „pasiskolino“ italų kompanijos „Fiat“ reklamos specialistai. Populiarindami „Fiat 500 Abarth Cabrio“ modelį už Atlanto jie naudojo reklaminį šūkį „Made of pure muscle“. Išvertus tai skambėtų „Pagamintas iš tikrų raumenų“. Tad galimybė panaudoti „body-art“ galimybes reklamos specialistams čia pasirodė labai tinkama. Užmeskite akį į trumpą filmuką, kuriame pasakojama apie ekstravagantišką reklamos akciją.