Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
tai kad drozia kaip ufonautai,kaip su Formulem kokiom. Debiliskas istatymas-debiliskas seimas
Tad paaiškinkit man blondinei: Kodėl spidometro skydelyje yra raudonai graduota skalė?... Ar tik ne dėl to kad perspėtų jog negalima daugiau mint ekseleratoriaus kaip iki tos prasidedančios raudonos skalės? O jei mano pabalusiai (nesvarbu, kad nuo peroksido) galvai tai aišku, tuomet kodėl neaišku tiems kas dirba patikrų centruose ir savo kanopomis lipa ant ekseleratoriaus nesvarbu kiek rodo apsukos? Kam tada automobilių gamintojai ideda ta raudona atžymą? Geriau jie i auto sudėtų bolidų variklius :)))))
@Blondinė Tam tikrintojui tikriausiai reikėtų pasiūlyti nesidažyti plaukų tamsiomis spalvomis - jei naturali BLOND...
kiek zinau TUVLITA apsidraudusi nuo tokiu atveju jau yra..
Gerai, tikrinti reikia, nes lietuvoj mūsų kas antras - trečias dyzelinis automobilis juodais debesim parūksta spustelėjus vos smarkiau... Nepaisant ar tai naujas, ar senas auto, o lt dyzelis pigesnis ir iš vokiečių, belgų ar italų laužų esam prisipirkę.. Mieste apynauji auto ne ką mažiau dyzeliniai už senus rūksta... Niekam neįdomu uostyt jūsų smarvės!
@gamtininkas Tuomet nuimkime visą visuomeninį transportą, kadangi daugiausiai dūmina autobusai...
Manau siuolaikiniu technologiju amziuje yra tikrai normalesniu priemoniu tikrinti automobilio bukle, idomu kiek metu matavimo irangai ir ar ji atitinka ES standartus ? o jei atitinka, ar ne ta pati regitra jei juos suteike ?
Kazin ar koks vokietis sutiktu taip tikrint, savo "ledini" 1990metu mersedesa ar volkswagena? Manau joks tikras ekspertas nesiryztu gadint automobilio!
@as Prie ko cia regitra? TA ir Regitra dvi skirtingos parapijos.
@as na TA ir REGITRA nereikėtų painioti, tačiau kaip pas mus mieste TA ir REGITRA yra vienoje teritorjoje, viename kieme... Koncerno ALGA teritorijoje... Tai gal taip yra ne tik pas mus - užtai ir maišome...
debilu reikia būt, kad dyzelį laisvom apsukom iki dugno gazuot. debiliška ir testavimo sistema - kokius dūmus laisvu bėgiu žiūri? su apkrova reikia žiūrėt
@pranza Vienaip ar kitaip - kam tada gamintojas nurodo, kad nuo 5000 yra pavojingos (raudonos) apsukos, o ne nuo 4000 ar 3500. Jei gamintojas leidžia, reikšia GERAS ir TVARKINGAS variklis turi atlaikyti protingą (2 - 3 s) laiką.
Davei snukin, o paskui tegul taiso abeliai nelaimingi.
Ka ten peza apie reostata?apsukos keliamos ir del savaiminio variklio atsijungimo , tai kaip 3000 aps/s jis issijungs?
@bix Jei nieko nesupranti, tai geriau nerasinek. Savaime variklis issijungia tik siame straipsnyje aprasytu budu: uzkalant varikli kauseli. :)
..."ir nustatė, kad specialistai apžiūrą atliko pagal visas galiojančias instrukcijas"... Kurios yra visiškai techniškai neteisingos. Neįsivaizduoju, koks dundukas neatsiprašant sugalvojo tokį būdą tikrinti dūmingumui... Visų pirma, dyzeliniai varikliai nėra pritaikyti dideliems apsisukimams, tai yra lėtaeigiai varikliai. Antra, oficialiai aiškinama, kad toks matavimo būdas leidžia maksimaliai apkrauti variklį (iš dalies teisinga, bet tik iki to taško, kai variklis pasiekia maksimalius apsisukimus). Trečia, tokiu būdu dirbantis variklis įsibėgėjimo metu yra perėjimo (nenusistovėjusiame) režime, kuriame šiuolaikiniai variklio valdymo kompiuteriai nelabai stengiasi nustatyti optimalią mišinio sudėtį (open loop). Ketvirta, tikrintojai greičiausiai dar ir persistengia, užlaikydami maksimalius apsukimus daugiau negu reikia (daugiau negu sekundė - dvi).
As tai siuo atveju pasielgiau paprastai: nusipirkau papildoma deveta akseleratoriaus reostata (30Lt), issiardziau, ir pareguliavau taip, kad apsukos neuzkiltu auksciau 3000 rpm, penkios minutes idet pries TA, ir penkios minutes idet atgal geraji. Ir tegul papucia man i subine tie beprociai "ekspertai" is TA. Apziura praejau be problemu, be jokios streso, be uzkalusio variklio, tik su 30 Lt saskaita. :)
@Gediminas. idomu kaip tu pereini jegu jegu jie prijungia prietaisa matuoti apsukas ir jeigu variklis nepasiekia arba virsija nustatytas apsukas T.A. nepraeini. Fantazuoji ponuli kazka
@Gediminas. teisingas tavo požiūris - o koks tavo auto?

Skaitomiausios naujienos




Į viršų