Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
balandžio mėnesį, iškart po Velykų, variau TA R-19, 93 m, 1,9 DT 66 kw., gal apie 290000 km pravažiavęs. Apžiūrą praėjo iš pirmo karto. Tikrinant variklio dūmingumą viskas pavyko puikiai, tik, kaip pastebėjau, tikrintojas pats apsukas didino ir tik ne iki tokios beprotybės ( gal iki 4500 palaikė). Sakė, kad viskas normos ribose.
urodai, artėja man TA baisu net važiuot
Pirmiausia"gamtininkui",tikriausiai važinėjančiam dviračiu - juodi dūmai dyz.variklio rodo tik tai,kad gerai nuspaudus"gazą',degalai nesuspėja sudegti kokybiškai ,taigi ir dūmija ,o nespaudžiant normalus ,kad ir senas dyzeliukas nedūmys.Turbina,tarp kitko,suktis pradeda vos užvedus variklį,o ne "įsijungia".
Tokių didelių apsisukimų dizeliniam varikliui leisti negalima, net pats gamintojas draudžia tai daryti. Šiuolaikiniuose automobiliuose yra didelis sukimo momentas- 300-400Nm. Todėl šitie varikliai yra lėtų apsisukimų. Pvz. Važiuojant 175km/h varikio apsisukimai yra 3000/min.Pagalvokime, koks būtų automobilio greitis kada variklio apsukos viršija 5000 aps/min ? Čia yra dizelinių variklių žudymas ! Kada atsitokės mūsų techninės apžiūros vadovai ?
@Titas Tai ne techninės apžiūros vadovai sugalvojo ir ši praktika yra taikoma ne vien Lietuvoje, bet ir kitose Europos sąjungos šalyse.
@Titas Kaip suprast "draudzia"? Ant kiekvieno dizeliuko yra ribotuvas neleidziantis laust iki max, dazniausiai buna iki 5000,o ant kaikuriu net 3500. O jei neatlaike tech. apziuros tai reiskes buvo netvarkingas ir prastai priziuretas. Gali betkoks balvonas perrinkt jau uzkalusi varikli, nuvaryt i Tuvlita, kur ta varikli pribaigs, ir reikalaut konpencasijos.
Metrologija ir sertifikatai
Metrologija ir sertifikatai
Drystu abejoti ar koja ir drebanti tech. apziuros darbuotojo koja ir zvairokos trumparegiskos akutes gali buti naudojamos kaip variklio diagnostikos prietaisas
tie 5000 aps/min dyzeliui yra sunkiai suvokiamas extrymas... vaizdas toks kad norima ne patikrinti varikly o jy pribaigti... net gamintojas tokias apsukas jau apibrezia raudona linija, bet tech. apziurai rodos tai ne motais
o tai kaip jie tikrintu Volvo, kai apsukos nepasiekia ant tuscios eigos max ribotuvas neduoda virs 3500 aps pakelti sukiu ??? apsurdiskas dumingumo tikrinimas , na dar apsurdiskesnis Lietuvos draudimas, man del avarijos pinigu neismokejo , nes pripaise , kad taip avarija nutikt negali , cia vel suda mala, nafik ji ...
tai gal sakau darom ka nors?? ar ir toliau skaitysime tokius straipsniu, apie vis daugiau atsirandaciu LT absurdu. Si nesamone su dumingumu siulyciau perkelti britvom... kad butu tikrinamas skleidziamas triuksmo lygis.
@ali_b Na ir ką čia nori padaryti? Negi kelsi revoliucija dėl savo nukrošusio dyzeliuko? Prasiplauk smegenis truputi, per tokius kaip tu ir kviepuojame smalkėmis. Priveža čia visuokiu pridvėsusiu dyzeliu .
visdar norit savo dyzeliu? :D
Ir dar... jei mano dyzeliukas 1,9 l. ir 96kW ir užmynus ekseleratorių išmeta dūmelį dar nereiškia kad laužas. Čia atsakau kaikuriems superduper žinovams kad atsidaro turbinikė ir mano dyzeliukas pirsteli jums į veidelį :)))) O jei pasilieki ir blondinės nesuveji tai nereikia čia rėkt, kad visi dyzeliai laužai :P Ne kurie daugiau teršiat gamtą rūkydami ir persdami :))))

Skaitomiausios naujienos




Į viršų