Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Taip straipsnyje pateikta tikra tiesa, tik manau kad realus gedimų skaičius turėtų būti tikrai virš 30, kiek dar tokių yra kuriems po apžiūros atsiradę gedimai yra netokie baisūs ir jie nesiskundžia? Man asmeniškai atsitiko panaši istorija, Kauno regitroje praeidinėjau tech apžiūrą su Opel Vectra, tai po nežmoniško gazavimo užsikirto EGR vožtuvas ir pradėjo dinginėti trauka, žinoma gedimas nėra mirtinas, tačiau remontas man kainavo papildomus 400 LT. Mano manymu Regitra (ar Tuvlita Vilniuje) kaip valstybinę autotransporto priemonių apžiūrą vykdanti institucija, neturėtų užsiiminėti automobilių gadinimu. O mintis opie tai, kad po tech apžiūros automobilio stovis pablogėja man rodos sunkiai suvokiama, tačiau akivaizdu, kad turime tokią realybę. O gal tai atsitinka tik tokiems kurie neduoda 100 Lt., kad sėkmingai praeitų apžiūrą ir tas pingvinas su valstybinės įmonės munduru dar stipriau pagazuoja kad pamokyti tokius nesusipratėlius? Juk visi turi žinoti, kad jei atėjai į instituciją tai turi ir dalintis...
I TEISMA PADUOTI TOKI TIKRINTOJA .. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@100 % SUTINKU !!!
Norejau pasiteirauti, ar čia tik viename tech.apžiūros centre variklius gadina, ar ir iš kitų jau gauta nusiskundimų?
Gal pagal EU reglamentą sukurta instrukcija, kuri nurodo kokiomis priemonėmis galima tikrinti dūmingumą, o LT nebeturi atitinkamo stendo ir tai atlieka savaip...
Mastau, kas, jei nuvažiavus į tech apžiūrą atsisakyti gazuoti iki beprotybės?
P.S. mano žiniomis nuo apsukų Dyzeliniai varikliai kaip ir nebeturėtų užsilenkti, bet tik prie atitinkamų salygų - tarkime važiuojant 160Km/h greičiu apsukos gali būti ir 4500-5000. Taip pogi kiekvieno automobilio nėra vienodas apsukų maksimumas, pas vienas pašinas jis yra 4000, pas kitas 6000... (Čia kaip pavyzdys tik) O jei jie pagazuoja iki 5000 apsukų ir dar palaiko, tai jie tikrai nesveiki...
Baisu bus važiuoti atlikti techninę apžiūrą, nors ji gresia tik po pusantrų metų, bet į kapus nuvaryti 1997 metų mašiną dar nesiruošiu. Paskutinio matavimo metu mano mašinos dūmingumas tesiekė apie 25% leistinos normos (t.y. 25 iš 100 - jei taip būtų matuojama)
@audi_s tai nepirkite tu dyzeliu jeigu taip baisu:)
Variklio saugos koeficientas yra 1 prie 2. Tai jei redlainas yra 5500 RPM, tai jo nesaugi riba yra 11000 RPM.
Ribotuvas nustato saugu explotavimui RPM. Jei variklis neatlaiko jo net kelias sekundes ir uzsilenkia :) tai su tokiu poziuriu zmonem kurie vairuoja tokias transporto priemones palinkesiu isigyti dviracius ir nevadinti saves atsakingais vairuotojais :)))
@VM Lt Neesu lakūnas, esu tik vairuotojas. Mes nelenktyniaujame gatvėse kaip greičiausiai tu... Taigi, man mano poreikiams nuvažiuoti kas dieną į darbą 20 km ir atgal + šeimyną parsivežti užtenka ir 3000-3500 apsukų, na kaip kada ir 4000...
Teisingai, tegul griuvenos subyra saugiomis aplinkybemis negu kelyje, kur sukelia avarines situacijas.
Normali techniskai tvarkinga dyzeline masina musu sporto klubo bandymu Max apsukas ("red laina") atlaiko net 7 minutes. Tai per keleta sekundziu jei subyra variklis - tai jo bukle tragiska. Mes automobiliu sporto myletojai kategoriskai dziaugiames, kad gatves isvalomos nuo techniskai netvarkingu varikliu, per kuriuos vyksta skaudzios avarijos.

Mano kaip auto sporto motoristo nuomone - jei variklio ausinimas, tepimas ir bloko sistemos darbas tvarkingas - tai Tech apziura tikrai nesugadins variklio. Jei variklis yra barskutis - tai reikia ji tvarkyti, o ne verkti kai jis subyra.
Aciu uz supratinguma.
@Marijus Tokius sportininkus kaip tu, tai... tyliu, nes norisi imti šautuvą ir eiti į medžioklę... Sportas ir sporto klubas yra viena, važinėk žiedinėse, ar kitoje trasoje - jūsų mašinoms ir reikalavimai yra kiti... Varikliai forsuoti ar dar kas nors... O mes kalbamės apie privatų sektorių, paprastus žmones vairuojančius savo nuosavus automobilius, kurie nupirkti už savus pinigus, o ne rėmėjų...
@Marijus labai jau trumparegiskas komentaras. jei galite sau lesiti auto sporta, vadinasi nesate is tu, kurie uz 1000Lt turi ismaitinti keturiu asmenu seima. tad pasvarstykime: paprastas mirtingasis neiperka busto didziuosiuode miestuose, tad lieka uzmiestis. darbo pasiula, be abejo, didesne mieste. tad gyvenam uzmiestyje, dirbam mieste, vaikai keliauja i mokykla, kuri taip pat mieste. tad nori nenori reikia kazkaip nusigauti i ta miesta. keturiem vaziuoti viesuoju transportu (su persedimais) nepatogu ir neekonomiska. tad perkamas pigus, senas dyzeliukas, kuris tokiems seimos poreikiams kaip tik. tad pavazinejama du metus (iki TA) ir ka tada? metam darbus, mokyklas ir grizkime i akmens amziu... nes pirkti masina, kad ir 20metu senumo, kas du metus jau per didele prabanda paprastam, eiliniam lietuvos gyventojui.
Visi yra teisus, kurie piktinasi. Is vienos puses - yra dyzeliu, nesveikai tersianciu panosi, bet realiai pakankama dalis, telpanti i svaros normas pagal ismeta gera dumeli paspaudus. Visi kalbantys apei dyzleiu letaeigiskuma - 100% teisus. Grybai, snekantys apie dyzeliu nuodinguma - lai palygina, kad ir mazalitrazkes benzinines masinos ir dvigubai didesnio litrazo dyzelinio variklio poveiki gamtai. Viu trecia - negali buti tokiu apsuku tikrinimui. NEGALI!!!!. (as du dyzelius nuvazinejau, ir nepamenu, kad jie butu kada virsije 3000 RPM, nes to jiems tiesiog nereikia). Visu ketvirta - verslas!!!!! Reikia kazka isdulkint, kad tau paklustu ir byretu piniga. A galutiniam rezultate - ten kur buvo su;auzyta masina, siuo atveju tecjh apziuru centras ir pan. - soki is masinos, ja uzrakini, susiskambini draugams, kad prilektu, giminems kaimynams. Masinos netrauki nuo "pakilimo tako", palieki stovet, kur uzgeso, atvaziuoja dar 200 pritarianciu tavo streikui ir , ledai pajudes. Gal ne po pirmo tokio "stbdzio" bet po 3-ju - TIKRAI! As kad ir siandien nauja aut nusipirkciau, kad tureciau is ko. O dulkint, zmones, kurie ir taip su gyvenimo tempu nespeja - nusikaltimas. Cia pirmiausia reiktu padaryt gera sou - valstybes klierkams"isgyvenk menesi su 800Lt", o pacukams - "sutaupyk 10000Lt, per 5metus neisvaziuodams is Lt ". Na palyginimai gal ne kokie, bet tas piniginis jovalas jau visus uzkniso. Ne veltui anekdotuose skamba lietuviai, kad uzdirba 600Lt, mokesciams sumoka 800Lt, ir dar turi 200Lt isgyvenimui.
....ar galima tokia salim didziuotis ir dziagtis? As negaliu.... o tu?
Turiu 2.1TD,ant apsuku skydelio maksimumas 5500.Po metu baigiasi tehapziura,-tai jaigul tikrintojeliai sukels tiek apsuku-vsio varikliui ZOPA.Blyn butinai pasikviesiu hiebra kad nufilmuotu,ir tegul tik pabando neleisti,cia laisva salis.Jai jie daro kanori tai ir mes galim,o kodelgi ne.As zinau cia jiems nepasiseke ivesti istatymo kad masina senesne nei 13 m,tai patikra daryti kas metus.Tai sugalvojo kita manevra kaip atsikratyti senukais dyzeliukais-UZKAUKINTI VARIKLIUS KOL ISSILYDIS CILINDRAI.Ir stai rezultatas akivaizdus,30 masinyciu jau pamazejo...
Nemalonu skaityti tokius nutikimus.Tai mano šalis,mano kraštas. Mūsų valdžia tiesiog šaiposi iš savo šalies gyventojų,iš jų bepinigės.Juk sutaisyt automobilį kainuoja didelius pinigus.Tai,kas taip padaro reikėtu baust ir sudaryt visas sąlygas,kad tokie tikrintojai apmokėtu visas išlaidas,kurias patirs automobilį į apžiūrą pristatęs savininkas.Gyvenu ir dirbu FR.Ten labai daug ne pirmos jaunystės dizelinių automobilių.Ir tikrai negirdėjau atvejų,kad atliekant automobilių techninę patikrą būtų sugadinamas automobilio variklis.Gėda skaityt,kad tokie dalykai dedasi LIETUVOJE.
asilu kompanija dirba teh abziuroi kai ne ju automobilis daro ka nori
Kai garantine mašiną uždroš su savo patikra tada manau tikrai reikalų paturės :DDD ir paaiškins jiems gamintojo atstovas kas sveika ir būtina

Skaitomiausios naujienos




Į viršų